مرجع خبری پرسپولیس : امیرحسین فشنگچی گفت: ما دنبال لقب هایی مثل کهکشانی نیستیم. ما زمینی هستیم و می خواهیم روی همین زمین قهرمان بشویم و حرفمان را هم در زمین مسابقه می زنیم.


مدافع و گوش چپ پرسپولیس گفت: برای شروع لیگ مشکل خاصی نداریم. تمرینات خوبی داشتیم و امیدواریم به نتیجه دلخواه برسیم. آقای مانوئل چند روز اخیر تمرینات تاکتیکی ویژه ای را برنامه ریزی و اجرا کرد که در زمین به کار خواهیم گرفت.

 

شرایط بدنی بچه ها هم خوب است و همه اینها باعث امیدواری ما برای این بازی می شود.

 

وی درباره تبلیغاتی که درباره سایر تیم ها مطرح می شود تصریح کرد؛ اول گفتند ما کهکشانی هستیم ولی ما دنبال چنین لقب هایی نبودیم و نیستیم. حالا دیگران چنین ادعایی دارند که برای ما مهم نیست. آخر فصل تیمی قهرمان می شود که خوب بسته شده باشد. جام را روی زمین می دهند. ما زمینی هستیم و حرفمان را هم در زمین مسابقه می زنیم.


فشنگچی درباره پست بازی خود و پیش بینی نتیجه بازی افزود: ممکن است در گوش چپ یا در دفاع چپ بازی کنم. بستگی به شرایط بازی ها و تصمیم سرمربی برای هر بازی دارد، مشکل خاصی برای این مساله ندارم. به هر حال امسال با توجه به تیمی که بسته شده رقابت بالا است. اولویت همه ما موفقیت تیم برای جبران نتایج فصل قبل است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)