به دلیل عدم ثبت قرارداد

مرجع خبری پرسپولیس : دبیر هیات فوتبال استان تهران اعلام كرد، مانوئل ‍ژوزه سرمربی جدید پرسپولیسی ها هنوز با این تیم قرارداد خود را ثبت نكرده است.


مانوئل ‍ژوزه سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس كه حدود دو هفته است در تمرینات این تیم حضور پیدا می كند، هنوز قرارداد خود را با این باشگاه به امضا نرسانده و با وجود پرواز تیم پرسپولیس به سمت شهر آبادان، دیگر فرصتی نیز برای این كار ندارد.

 

ژوزه باید فردا (پنجشنبه) بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان را از روی سكو تماشا كند و ‘محسن عاشوری’ هدایت تیم از كنار زمین را برعهده داشته باشد.

 

 

این در حالی است كه حتی مسوولان باشگاه پرسپولیس، زمان كافی برای ثبت قرارداد سعید شیرینی سرپرست جدید خود كه با اعتراض پیشكسوتان روبه رو شد، را در اختیار داشتند.


رضا عابدینی دبیر هیات فوتبال استان تهران گفت: مانوئل ‍ژوزه سرمربی جدید تیم پرسپولیس هنوز قرارداد خود را با باشگاه به امضا نرسانده است و زمان زیادی نیز برای این كار ندارد.


وی ادامه داد: ژوزه زمان زیادی برای ثبت قرارداد با باشگاه پرسپولیس ندارد و حتی در صورت امضای قرارداد نیز به دلیل شلوغی سازمان لیگ ممكن است كارت او برای بازی روز پنجشنبه صادر نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)