مرجع خبری پرسپولیس : سيدجلال حسيني مدافع مياني سرخ‌ها كه در ليگ برتر سابقه بازي در ملوان، سايپا و سپاهان را دارد امروز براي نخستين بار بازي با پيراهن پرسپوليس را تجربه خواهد كرد.

 

حسيني اين را در خصوص شرايط پرسپوليس مي‌گويد: «تيم ما آرامش دارد و اميدوارم اين آرامش را در طول بازي هاي ليگ هم داشته باشيم. در اين دو هفته تمرين‌هاي خوبي را زير نظر مانوئل انجام داديم و اميدوارم با دست پر آبادان را ترك كنيم.»

 

 

او ادامه مي‌دهد: «معمولا تيم‌هاي ليگ برتر در هفته‌هاي ابتدايي شرايط ايده‌آلي ندارند ولي توقعات از پرسپوليس بالا است و خيلي‌ها به اين مسائل فكر نمي‌كنند. ما بايد تحت هر شرايطي سه امتياز را بگيريم چون شكست و تساوي به هيچ عنوان براي هواداران پرسپوليس راضي كننده نيست البته در آبادان دو مشكل اساسي داريم كه يكي گرماي اين شهر و ديگري عدم هماهنگي كامل پرسپوليس است.»

 

حسيني در قسمتي از حرف‌هايش تاكيد مي‌كند: «مانوئل تنها دو هفته در كنار پرسپوليس بوده است البته او تا حدودي از تيم شناخت پيدا كرده ولي شناخت مانوئل كامل نيست. اين مربي احتياج به زمان دارد و مطمئنا خيلي زود با همه چيز آشنايي پيدا خواهد كرد.»

 

مدافع پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه چقدر از صنعت نفت شناخت داريد مي‌گويد: «شناخت خاصي نداريم و آنها هم از ما شناخت ندارند، بايد وارد زمين شويم و ببينيم چه اتفاقاتي رخ خواهد داد.»

سيدجلال در پاسخ به اين سوال كه آيا تساوي هم براي پرسپوليس راضي كننده است تاكيد مي‌كند: «پرسپوليس تيم كوچكي نيست كه دنبال مساوي باشد و اين طرز فكر را بايد حريفان ما داشته باشند. پرسپوليس حتي اگر مساوي هم بگيرد مورد انتقاد قرار مي‌گيرد و ما راهي جز برد نداريم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)