مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: برای پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر از موضع خود پایین آمدیم، اما مسئولان صداوسیما این‌کار را نکردند.

 

غلامرضا بهروان در خصوص علت عدم حضور دوربین‌های تلویزیونی در نشست خبری دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم هرمزگان گفت: بارها با مسئولان صداوسیما مکاتبه کردیم و قطعا خود خبرنگاران در جریان همه چیز هستند.

 

طبق نامه‌ای که‌ آیت‌الهی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ارسال کرده است، با مسئولان صداوسیما برای پخش تلویزیونی مسابقات به توافق نرسیده‌ایم.

 

وی ادامه داد: در حالی که ما از موضع خود پایین آمدیم، مسئولان صدا و سیما این کار را نکردند. اسناد و نامه‌های این موضوع در آرشیو موجود است و می‌توانیم این امر را اثبات کنیم.

 

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مردم طرفدار فوتبال هستند، گفت: این نظر شخصی ما نیست، بلکه بحث حقوقی باشگاه‌ها مطرح است. چندین بار من خودم با مسئولان صداوسیما مذاکره کردم، اما به نتیجه نرسیدم.

 

نشست خبری سرمربیان تیم‌های استقلال و آلومینیوم هرمزگان بدون حضور دوربین‌های تلویزیونی در جریان است. دیدار این دو تیم فردا از ساعت 22 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)