مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق پرسپولیس پیشنهاد هدایت تراکتورسازی تبریز را رد کرد.


 

يك سايت تركيه‌اي مدعي شد محمد حسين جعفري مديرعامل باشگاه تراكتورسازي پيش از انتخاب توني اوليويرا با مصطفي دنيزلي براي سپردن سكان هدايت تيمش به او مذاكره كرده است.

 

 

سايت تركيه‌اي “بورسا دابوگون” روز پنجشنبه در گزارشي به مذاكره مديرعامل تراكتورسازي با دنيزلي اشاره كرد و نوشت: تيم فوتبال تراكتورسازي كه فصل گذشته به رتبه دوم ليگ خليج فارس دست يافته پيش از آغاز دوره جديد ليگ ايران، اردوي 10 روزه‌اي را در حمام قزل تركيه برگزار كرده بود.

 

جعفري در گفت‌وگو با رسانه‌هاي تركيه‌اي با بيان اينكه تركيه فوتبال سازمان يافته‌اي دارد، گفت: باشگاه ما سعي دارد با تيم‌هايي از روسيه و آذربايجان هم روابط دوستانه‌اي داشته باشد. اين اردو براي تيم ما بسيار مفيد بود. ما فصل گذشته به رتبه دوم رسيديم و در اين فصل به دنبال قهرماني هستيم.


 

وي ادامه داد: ما هميشه ليگ تركيه را دنبال مي‌كنيم. فوتبال تركيه جايگاه بسيار خوبي دارد چرا كه باشگاه‌هاي اين كشور وضعيت اقتصادي خوبي دارند. اميدوارم فوتبال ايران هم بتواند به اين جايگاه برسد.


 

مديرعامل تراكتورسازي هچنين به ضرورت گسترش روابط دو كشور در زمينه فوتبال اشاره كرد و گفت: اميدوارم در آينده‌اي نزديك تيم‌هاي ملي ايران و تركيه بتوانند در يك بازي دوستانه به مصاف هم بروند.


 

سايت “بورسا دابوگون” در ادامه نوشته است، محمد حسين جعفري با اشاره به علاقه اين باشگاه براي همكاري با مصطفي دنيزلي گفت: دنيزلي در ايران مربي شناخته شده‌اي است. او مربي پرسپوليس بوده و در فوتبال ايران مورد تاييد همه است. ما به دنيزلي براي هدايت تراكتورسازي پيشنهاد داديم اما او قبول نكرد.


 

وي ادامه داد: افراد بسيار زيادي در ايران دنيزلي را دوست دارند. ماهم دوست داشتيم كه از تجربيات او استفاده كنيم اما نشد. همچنين به غير از او با چند مربي ترك ديگر هم مذاكراتي داشتيم اما به سرانجام نرسيد. با اين حال من دوست دارم روزي دنيزلي را به تراكتورسازي بياورم.


 

اين سايت در پايان نوشته است كه تراكتورسازي در فصل جديد با توني اوليويراي پرتغالي براي هدايت تيمش به توافق رسيده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)