مرجع خبری پرسپولیس : مدافع ملی پوش پرسپولیس كه در نخستین بازی مقابل صنعت نفت آبادان تا دقیقه 66 بازوبند كاپیتانی را به بازو داشت، گفت: شوكه بودم، خوشحالم كه كاپیتانی من برای پرسپولیس خوش یمن بود.

 

سید حلال حسینی پس از پیروزی مقابل صنعت نفت، گفت: امروز در اولین بازی خود برای پرسپولیس در غیاب بزرگان تیم بازوبند كاپیتانی را بستم كه خوشحالم كاپیتانی من برای پرسپولیس خوش یمن بود.

 

وی ادامه داد: وقتی شنیدم در دیدار مقابل صنعت نفت كاپیتان هستم بسیار شوكه شدم زیرا من قرار بود اولین بازی رسمی خود را برای پرسپولیس انجام دهم.

 

مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صنعت نفت تیم بسیار خوبی بود و در دقایقی از بازی ما را اذیت كرد اما خوشبختانه توانستیم مقاومت كنیم.

 

وی تصریح كرد: سیستم آنها سانتر از جناحین بود كه مدافعان ما با قد های بلند خود توانستند به خوبی سیستم آنها را خنثی و تمام توپ های ارسالی را دفع كنند.

 

مدافع پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما در این دیدار بسیار بهتر از فرصت های خود استفاده كرد و به همین دلیل توانستیم سه امتیاز حساس این دیدار را به حساب خود واریز كنیم.

 

حسینی خاطرنشان كرد: سخت ترین بازی لیگ دیدار اول است كه خوشبختانه توانستیم آن را با موفقیت پشت سر بگذاریم و معتقدم پرسپولیس مهم ترین بازی خود را برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)