مرجع خبری پرسپولیس : شايد باور كردنش سخت بود كه جواد كاظميان تنها 4 دقيقه بعد از ورودش به زمين آن‌هم به جاي آقاي گل فصل قبل ليگ برتر كه اميد اول گلزني پرسپوليس بود، فرشته نجات تيمش در جهنم آبادان باشد.

 

كاظميان حالا خوشحال‌ترين پرسپوليسي است چرا كه در مدت‌زماني كوتاه كار بزرگي براي تيمش كرده و حتما مانوئل ژوزه هم اين را مي‌بيند.

 

گل مهمي زدي، پارسال هم مقابل نفت هت تريك كرده بودي، انگار تنها به اين تيم خوب گل مي‌زني.


نفت تيم خيلي خوبي است و هميشه فوتبال را تكضرب و زميني بازي مي‌كند. انصافا امسال هم تيم قدرتمند و بهتري بسته، فكر كنم اين تيم يقه همه تيم‌هاي ليگ برتري را در آبادان بگيرد. نمي‌دانم، شايد اين از شانس من است كه مقابل آنها خوب گل مي‌زنم.


فرصت كمي براي بازي داشتي اما از فرصت كوتاهت خوب استفاده كردي.
بله، با اينكه دير به زمين رفتم گل پيروزي تيمم را زدم و از اين بابت خيلي خوشحالم. بالاخره در فوتبال حرفه‌اي حتي اگر بازيكني يك دقيقه بازي كند بايد همه تلاش خود را براي موفقيت انجام دهد. اين گل حاصل تلاش همه بچه‌ها بود. من به بازيكناني كه فيكس بازي كردند خسته نباشيد مي‌گويم چون در آن شرايط آب و هوايي عالي جنگيدند. بيشتر شرجي هوا اذيتمان كرد.

انگار از گلي كه زدي خيلي خوشحالي؟
بله، در طول 5 سالي كه در پرسپوليس توپ زده‌ام در چهار فصل در بازي اول براي پرسپوليس گل زدم. خدا را شكر كه امسال هم اين اتفاق افتاد. اين گل من كه روي پاس خوب كريمي به دست آمد، هديه ناقابلي بود به هواداران ميليوني پرسپوليس. اميدوارم در بازي‌هاي بعدي اين اتفاق تكرار شود.

از اينكه در بازي اول، نيمكت‌نشين بودي ناراحت نيستي؟
تازه اول راه هستيم، من حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم. من عاشق رقابت هستم و سعي مي‌كنم بهترين بازيكن در تمرين‌ها باشم كه در تركيب اصلي قرار بگيرم. ما بازيكنان خوبي داريم كه اميدوارم بتوانيم همه با هم، پرسپوليس را موفق كنيم.

با اينكه بازي را برديد اما حتما قبول داري خوب بازي نكرديد.
بله قبول دارم. من قبل از بازي هم گفته بودم كه در آبادان كارمان خيلي سخت است، با اين‌حال مهم‌ترين مساله كسب امتياز بود. البته بايد قبول كرد خيلي از بازيكنان تيم ما تازه در كنار يكديگر قرار گرفتند و نياز به زمان دارند. تيم ما 5-4 هفته زمان مي‌خواهد و پرسپوليس واقعي را در آينده خواهيد ديد.

نفت هم خيلي خوب بازي كرد و موقعيت‌هاي زيادي داشت.
بله، همينطور است اما با توجه به شرايط آب و هوايي آبادان و تيم خوب صنعت نفت گرفتن سه امتياز در جهنم آبادان خيلي سخت بود اما خوشبختانه با تمركز بالا و هوش خوبمان توانستيم از فرصت به دست آمده استفاده كنيم و در دقايق پاياني گل بزنيم.

فكر مي‌كني در بازي‌هاي بعدي شرايط پرسپوليس بهتر شود؟
گرفتن سه امتياز در بازي اول كه هميشه شرايط ويژه‌اي دارد براي ما بسيار خوب بود. قطعا با هماهنگي‌هاي بيشتر هر روز كه به جلو برويم راحت‌تر مي‌توانيم تاكتيك‌هاي‌مان را در تيم پياده كنيم و بازي‌هاي بهتري به نمايش بگذاريم. به نظر من برد در جهنم آبادان باعث شد گام اول را محكم‌تر برداريم و از لحاظ روحي رواني شرايط ايده‌آلي پيدا كنيم.

حالا كه در بازي اول گل زدي به آقاي گلي فكر مي‌كني؟
بيشتر هافبك هستم تا مهاجم. من در پست هافبك چپ و راست بازي مي‌كنم و اصلا در نوك حمله نيستم، به همين خاطر به آقاي گلي فكر نمي‌كنم. خيلي دوست دارم به پرسپوليسي‌ها خدمت كنم تا مردم شاد شوند. وقتي وارد زمين شدم حس خيلي خوبي داشتم و از لحاظ رواني شرايط خيلي خوبي داشتم. مي‌دانستم اگر به زمين بروم كاري مي‌كنم و گل مي‌زنم. خدا هم كمك كرد و اين اتفاق افتاد.

حالا كه گل زدي اميدواري در بازي با فجر به تركيب اصلي برسي، همينطور است؟
ببينيد، پرسپوليس 8 مهاجم خوب دارد كه تنها 2 نفر از آنها مي‌توانند بازي كنند. به نظر من همه در يك سطح هستند و بالاخره ممكن است بازيكني نيمكت‌نشين شود و به سكو برود. هر كس آماده باشد بازي مي‌كند. تيم ما مربي حرفه‌اي دارد كه مي‌داند چطور از بازيكنانش بازي بگيرد. البته اينجا همه ملي‌پوش و آدم‌هاي آرامي هستند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)