مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت : تصمیم گرفته ام از اول ماه رمضان دیگر مصاحبه نكنم و از رسانه ها می خواهم به این تصمیم من كمك كنند.

 

محمد رویانیان گفت: از خدا می خواهم كمك كند تا من در ماه رمضان مصاحبه نكنم و پرسپولیس هم با عملكرد خوب در این ماه هواداران را خوشحال كند. می خواهم ازخیلی مسایل دور باشم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: روز گذشته بعد از شركت در نماز جمعه قم تصمیم نهایی خود را برای حضور تیم پرسپولیس در لیگ گرفتم و بازیكنان ما از امشب نیز تمرینات خود را بعد از افطار برگزار می كنند.

 

رویانیان پیش از این اعلام كرده بود كه تنها با نظر مراجع تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ شركت می كند.

 

وی تصریح كرد: از رسانه ها می خواهم كمك كنند تا من سكوت كنم، زیرا در صورت تماس آنها مجبورم صحبت كنم و این حرف زدن ها به روح آدم آسیب می زند. هیچ وقت نمی خواستم تا این حد در رسانه ها قرار بگیرم، اما به هر حال گاهی اوقات به خاطر بعضی دوستان حرف هایی را زده ام.

 

رویانیان خاطرنشان كرد: به شدت از فوتبال خسته هستم و ناامید از این وضعیت. امیدوارم هر چه سریعتر وضعیت بد فوتبال بهبود یابد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در پایان پیروزی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان را به هواداران تبریك گفت و آرزو كرد كه موفقیت این تیم در لیگ ادامه یابد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)