مرجع خبری پرسپولیس : رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال تاکید کرد که علاوه قضاوت بازی‌های هفته اول لیگ برتر مشکل خاصی نداشت.

 

حسین عسگری در گفت‌وگو با سایت فدراسیون درباره قضاوت داوران در هفته اول گفت: خوشبختانه در هفته اول لیگ مشکل خاصی نداشتیم و ناظران هم مورد خاصی را گزارش نکردند.

 

با توجه به اینکه مربیان در دو بازی به قضاوت داوران معترض بودند، قرار شده ظرف امروز و فردا آنالیز ویدیویی این دو بازی انجام شود و کمیته داوران در این باره نظرش را اعلام کند.

 

عسگری ادامه داد: قضاوت دیدار تیم های نفت آبادان و پرسپولیس و استقلال و آلومینیوم هرمزگان مشکل خاصی نداشت و داوران به خوبی از قضاوت این دو بازی برآمدند. قضاوت داوران در هفته اول در مجموع رضایت بخش ارزیابی شد.

 

وی در پایان درباره برخوردهایی که در دقایقی از بازی استقلال و آلومینیوم بین بازیکنان پیش آمد گفت: داور بازی به خوبی صحنه ها را مدیریت کرد و برخی که عقیده دارند باید به حنیف عمران زاده کارت قرمز نشان داده می ‌شد به درستی به او کارت زرد نشان داد، چرا که عمران زاده نیروی بیش از حدی در ضربه زدن به کار نبرد و در واقع بازیکن زردپوش را هل داد. او باید به خاطر حرکت غیر ورزشی اش کارت زرد می گرفت نه قرمز.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)