مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: امیدوارم هاشمیان که فوتبال خود را از رده پایه رشد کرده و به بالاترین سطح رسیده مربیگری را هم از رده پایه شروع کند.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی مهر گفت: اردوی ما در اردوگاه شهید باهنر تهران واقع در منظریه به پایان رسید و روز گذشته هم یک دیدار خوب مقابل تیم امیدهای پیکان داشتیم که بازی دو بر دو مساوی شد.

 

حریف در رده سنی امید بود و فشار خوبی به بازیکنان تیم ملی نوجوانان آمد. در کل وضعیت تیم ملی نوجوانان را مناسب ارزیابی می کنم.

 

وی ادامه داد: از سوم مرداد به اردویی در اراک می رویم و قرار است آنجا با یک تیم در رده سنی امید بازی کنیم که البته هنوز حریف ما مشخص نیست اما قول داده اند بازی دوستانه تیم ملی نوجوانان حتما مقابل یک تیم رده سنی امید باشد. ششم به تهران باز می گردیم و اردوی جدیدی را در کمپ تیم های ملی آغاز خواهیم کرد. در شهریور ماه هم به ترکیه خواهیم رفت و در آنکارا با تیم ملی نوجوانان ترکیه یک یا دو دیدار دوستانه خواهیم داشت.

 

دوستی در پایان درباره خداحافظی وحید هاشمیان از فوتبال گفت: هاشمیان یکی از سرمایه های ملی فوتبال است و در تیم ملی مثمر ثمر بود و زمانی که من در تیم منتخب تهران سرمربی بودم وحید یکی از بهترین و با اخلاق ترین شاگردان من بود. همان روزها هم حدس می زدم که او و مهدی مهدوی کیا بازیکنان بزرگی شوند و دیدید که هر دو بازیکن در بوندسلیگا درخشیدند. وحید به موقع وارد تیم ملی شد و به موقع هم از فوتبال ملی خداحافظی کرد. مهمتر از همه اخلاق اوست که از هاشمیان یک فوتبالیست تمام عیار ساخته است. امیدوارم چنین بازیکنانی که از رده پایه رشد کرده اند و به بالاترین رده های فوتبال رسیده اند هم مربیگری فوتبال را از رده پایه شروع کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)