مرجع خبری پرسپولیس : به علت اعلام دیرهنگام انحلال ۳ تیم فوتسال، فرصت ۴ روزه‌ای برای نقل و انتقال بازیکنان در نظر گرفته شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مهلت تحویل مدارک باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال روز گذشته به پایان رسید و ۱۳ تیم حاضر در لیگ مدارک خود را به کمیته فوتسال ارسال کردند.

 

میثاق تهران، گاز خوزستان، دبیری تبریز، راه ساری، گیتی‌پسند، شهرداری ساوه، هلال احمر تبریز، شهیدمنصوری قرچک، ملی حفاری اهواز، صبای قم و لبنیات ارژن شیراز، فرش‌آرای مشهد و  شهرداری تبریز تیم‌های حاضر در چهاردهمین دوره لیگ برتر هستند.

 

فولادماهان، فیروزصفه و پرسپولیس با انحلال خود در این رقابت‌ها حضور نخواهند داشت. فولادماهان و فیروزصفه ۲۷ تیر نامه انحلال خود را به فدراسیون ارسال کردند و پرسپولیسی‌ها نیز تا روز گذشته هیچ صحبتی درباره حضور خود انجام ندادند و محمد رویانیان تنها روز گذشته در نامه‌ای از کمیته فوتسال خواستار ۱۵ روز فرصت برای تیمداری شد که این درخواست با مخالفت کمیته فوتسال روبرو شد تا به علت این بلاتکلیفی بازیکنان این ۳ تیم بدون تیم ماندند.

 

 کمیته فوتسال از حضور بازیکنان در لیگ‌های عربی نیز ممانعت کرده است. این مسائل باعث شد کمیته فوتسال فرصت ۴ روزه‌ای را برای نقل و انتقال بازیکنان در نظر بگیرد تا ملی‌پوشان و بازیکنانی که بیرون مانده‌اند بتوانند به تیم‌های داخلی بپیوندند.

 

چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال از ۱۲ مردادماه با حضور ۱۳ تیم برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)