مرجع خبری پرسپولیس : نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ایران، گفت: متاسفانه تا كنون صدا و سیما حتی علاقه ای هم برای مذاكره با ما در باره پخش مسابقات لیگ برتر نشان نداده است.

 

هادی آیت اللهی گفت: فردا جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال برگزار می شود و در این جلسه به احتمال فراوان در خصوص حق پخش تلویزیونی تصمیم گیری خواهیم كرد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه مسئولان صدا وسیما هیچ علاقه ای از خود برای مذاكره نشان نمی دهند ودر صورتی كه آنان به این روند ادامه دهند ما نیز اجازه پخش بازی ها را نخواهیم داد.

 

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: ما هرگونه تلاشی كه لازم بود را انجام داده ایم و تنها تعامل اندكی از آنها می خواهیم.

 

وی در خصوص فاصله زیاد قیمت پیشنهادی صدا و سیما و فدراسیون فوتبال، تصریح كرد: فاصله زیاد است اما می توان این مشكل را در جلسات برگزار شده از بین برد. زیرا فدراسیون فوتبال تعامل كافی را با صدا و سیما خواهد داشت.

 

وی درخصوص برگزاری تمرینات باشگاه هایی چون استقلال پیش از افطار، اظهار داشت: به طور حتم به این باشگاه و سایر تیم هایی كه قبل از افطار تمرین كرده اند تذكر جدی خواهیم داد زیرا این كار آنها بر خلاف قوانین است.

 

آیت الهی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر احتمال جدایی كارلوس كی روش از تیم ملی، گفت: خوشبختانه سرمربی تیم ملی به كشور بازگشت و تمام این شایعات كذب محض است.

 

وی در مورد اینكه آیا احتمال بخشش هواداران باشگاه پرسپولیس وجود دارد، اظهار داشت: حكم هواداران این تیم قطعی است و پس از رای كمیته استیناف نمی توانیم در آن تغییری ایجاد كنیم.

 

تیم فوتبال پرسپولیس بدلیل تخلف تماشاگران آن دردیدار فصل گذشته با داماش گیلان محكوم به برگزاری دو بازی بدون حضور هواداران شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)