مرجع خبری پرسپولیس : در حالي كه جزو ليست مصطفي دنيزلي هم بود اما به دليل مصدوميتي كه از قبل برايش به وجود آمده بود خيلي دير به جمع پرسپوليس اضافه شد و همين مساله او را در 3-2 هفته اول ليگ از تركيب ثابت دور كرد.

 

مهرزاد معدنچي امروز مثل سال 84-83 كه به پرسپوليس آمد و با بازي‌هاي خوبش به جام جهاني رفت و 200 دقيقه هم در آنجا بازي كرد، انگيزه زيادي دارد.

 

مهرزاد معدنچي از كي مي‌تواند بازي كند؟
خوشبختانه شرايطم خوب است و پا به پاي بچه‌ها تمرين و حتي بعد از تمرين هم با مربي بدنساز اختصاصي كار مي‌كنم اما چون بدن خودم را مي‌شناسم حداقل يك هفته ديگر كار دارم چون مي‌خواهم وقتي به ميدان برمي‌گردم از آمادگي كامل برخوردار باشم.

 


بعد از 6 سال به پرسپوليس برگشتي، شرايط را چطور ارزيابي مي‌كني؟
پرسپوليس براساس نيازهايش بازيكن گرفته و نه به خاطر كري‌خواني با تيمي ديگر كه اين به مديريت خوب باشگاه برمي‌گردد. يادم هست زماني‌كه در استيل‌آذين بوديم بعضي از بازيكنان با پرسپوليس مذاكره مي‌كردند و بعد با چند ميليون بيشتر به استيل‌آذين مي‌آمدند اما الان بازيكنان بسيار خوبي در خط دفاع، دروازه و حمله جذب شده‌اند كه همه‌شان هم ملي‌پوش هستند اما يك نكته خيلي مهم در تيم ما وجود دارد.

 

چه نكته‌اي؟
بازيكنان فعلي جزو بهترين‌هاي اخلاق هستند و من به جرات مي‌گويم همه يكدل در خدمت تيم هستند. من در تيم‌هايي بازي كردم كه بازيكنان اسمي داشتند اما اين رفاقت وجود نداشته است. من با سيد جلال حسيني و گردان در تيم ملي همبازي بوديم اما اينها به حدي خاكي رفتار مي‌كنند كه شايد باور نكنيد. بازيكني مثل سيد جلال 70 بازي ملي دارد اما طوري برخورد مي‌كند كه آدم لذت مي‌برد. در واقع نقطه مثبت ما همين بي ادعا بودن بچه‌ها است.

پرسپوليس در آبادان پيروز شد و …
اجازه دهيد به نكته‌اي اشاره كنم تا خيلي راحت از اين مساله نگذريم. من چند سال در كشورهاي عربي بازي كردم اما هيچ‌وقت ساعت بازي ما در آنجا در شرايطي مشابه آبادان نبود. البته ما در هواي گرم تمرين مي‌كرديم اما براي بازي، ساعت بهتري را انتخاب مي‌كردند. به نظرم در چنين شرايطي، هيچ تيمي سراغ كيفيت بازي نمي‌رود. من فكر مي‌كنم پرسپوليس شش امتياز از آبادان گرفت و روي تجربه‌اش به پيروزي رسيد و جواد كاظميان از موقعيتش بهترين بهره را برد.

حالا با فجري بازي داريد كه فوتبالت را از آنجا شروع كردي.
من حدود 8 سال پيش در آنجا بازي مي‌كردم. فجر هميشه بازيكنان زيادي را به فوتبال معرفي كرده است، به‌خصوص در زمان آقاي پيرواني اما نخستين بار، آقاي ياوري مرا به فوتبال معرفي كرد. ايشان مربي كاربلدي است. فجر حتما مقابل ذوب‌آهن خوب كار كرده كه به پيروزي صفر-3 رسيده است. آنها هميشه با هزينه كم وارد ليگ مي‌شوند اما انگيزه زيادي مقابل پرسپوليس دارند، به همين دليل بازي سختي داريم كه متاسفانه يار دوازدهم خود را كه همان هواداران هستند در كنارمان نداريم.

برنامه مسابقات تا پايان هفته چهارم به اين صورت است كه استقلال بعد از پرسپوليس بازي مي‌كند اما قبل از دربي اين مساله برعكس مي‌شود.
ببينيد در ليگ‌هاي اروپايي هم اينطور است كه وقتي تيمي شنبه بازي مي‌كند، بازي بعدي‌اش را روز يكشنبه انجام مي‌دهد و نمي‌دانم چرا الان اينطوري برنامه‌ريزي كرده‌اند. به هر حال ما بازيكنان نبايد به اين موضوع فكر كنيم و بايد بازي به بازي جلو برويم. البته قبول دارم كه اين نوع برنامه‌ريزي به ضرر ماست ولي با اين رفاقتي كه من مي‌بينم اين مسائل خيلي تاثيرگذار نيست.

زمان آري‌هان، بازي‌هاي خوبي انجام دادي و به جام جهاني رفتي و 200 دقيقه هم بازي كردي، الان هم به نظر مي‌رسد همان انگيزه را داري؟
بعد از شكستگي پايم، عمل جراحي خوبي داشتم اما به جرات مي‌گويم از همان روز به اين مساله فكر مي‌كردم كه دوباره به ليگ ايران برگردم تا به هدفي كه در ذهن دارم برسم.

بعد از مصدوميت تو خيلي‌ها فوتبالت را تمام شده دانستند.
من هم اين صحبت‌ها را شنيدم اما مي‌خواهم با بازي‌هاي خوب پاسخ آنها را بدهم. البته من براي اينكه حرف و حديثي نشود تست پزشكي دادم تا خيال همه راحت شده و پس از مشخص شدن سلامت جسماني‌ام قرارداد بستم كه بايد تشكر ويژه‌اي از سردار رويانيان داشته باشم چون امسال يكي از بهترين قراردادهايم را بستم.

به لحاظ مالي؟!
اتفاقا برعكس، به خاطر محبت‌هايي كه باشگاه به من داشت. خدا را شاهد مي‌گيرم كه هنوز رو در رو با سردار صحبت نكردم و هنوز در مورد مسائل مالي حرفي نزدم چون هدفم جبران ناكامي يكي دو سال اخير است و مي‌خواهم به تيم ملي برگردم چون 28 سال، سن زيادي نيست و دوست ندارم به سادگي اين فرصت را از دست بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)