مرجع خبری پرسپولیس : با حضور دو مدافع تازه‌وارد، براي نورمحمدي جايي در بازي نخست نبود و به ناچار، روي نيمكت نشست.

 

اتفاقي كه عليرضا نورمحمدي از آن راضي نيست و مي‌گويد كه اجازه تكرار آن را نخواهد داد: تصميم سرمربي بود كه من نباشم و شايد بقيه بچه‌ها هماهنگ‌تر بودند كه بازي كردند.

 

اصلا از نيمكت‌نشيني‌ام راضي نيستم اما مي‌دانم كه ژوزه هنوز ما را خيلي خوب نمي‌شناسد و بايد در تمرين‌ها خيلي بهتر كار كنم تا بتوانم جايم در تركيب اصلي را پس بگيرم.

در ادامه نورمحمدي اشاره‌اي به پيروزي نخست دارد و بازي پيش‌رو برابر فجرسپاسي: «شرايط تيم خوب است و روز به روز بهتر هم مي‌شويم. ليگ را با بازي سختي شروع كرديم و هر چند به خاطر تغييرهاي زياد و ناآشنايي سرمربي خيلي هماهنگ نبوديم اما توانستيم ببريم و حالا مي‌خواهيم همان برد را در فينال دوم هم تكرار كنيم. فجرسپاسي تيم خيلي خوب و جواني است كه نبايد آن را دست كم گرفت. ضمن اينكه يك مربي باتجربه دارد و ما نبايد از انگيزه او و تيمش غافل شويم. تنها مشكلمان براي اين بازي هم محروميت تماشاگران است كه صددرصد روي كار ما تاثير منفي خواهد گذاشت. هواداران دوست دارند تيمشان را كه قوي‌تر هم شده ببينند و ما هم مي‌دانيم كه حمايت آنها راحت‌تر مي‌توانست ما را به پيروزي برساند. با اين همه اميدوارم سه امتياز اين بازي را هم بگيريم و آنها را راضي كنيم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)