مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس مثل ديگر مدعيان قهرماني از جدال اول فصل سربلند بيرون آمد.

 

با اين تفاوت كه كار سرخ‌ها وقتي مهم‌تر و بزرگتر به حساب مي‌آيد كه بدانيم تيم پرسپوليس كه تنها دو هفته با سرمربي جديدش تمرين كرده و بازي تداركاتي كافي نداشت، ضمن تغييرات فراوان در كادر بازيكنان، در دماي بالاي آبادان و شرجي هواي اين شهر يك بازي خارج از خانه را برده و از اين حيث مي‌توان با هر كيفيتي به اين تيم اميدوار شد.

 

پرسپوليس با روحيه خوب حاصل از اين پيروزي در دومين گام بايد رو در روي تيمي قرار بگيرد كه مشهور به دوندگي و جنگندگي است و همواره كارهاي سختي مي‌كند كه برخي از آنها قابل پيش‌بيني نيست.

فجر كه يك هفته بعد از دربي فصل قبل، خواب را از چشم پرسپوليس پراند و بحران را به تيم مصطفي دنيزلي بازگرداند در هفته نخست ليگ جديد كاري كرد كارستان و ذوب‌آهن را با رسول كربكندي سه گله كرد تا تيم ياوري غيرقابل پيش‌بيني بودنش را بار ديگر اثبات كند.

اما نكته مهم اين بازي نه كيفيت فني پرسپوليس يا جنگندگي فجرسپاسي بلكه سكوهاي خالي ورزشگاه آزادي است كه قطعا به شدت توي ذوق خواهد زد.

بدون شك مسابقه‌اي كه مي‌توانست در يكي از شب‌هاي ماه مبارك رمضان 80-70 هزار هوادار علاقه‌مند به تماشاي پرسپوليس جديد را به ورزشگاه بكشاند حالا بايد با حكم كميته انضباطي بدون تماشاگر برگزار شود و سكوت و پيچيدن صداي سوت داور و فرياد مربيان و بازيكنان در استاديوم آنقدر آزاردهنده خواهد بود كه همسان با اهميت بازي شوق و علاقه را از هر فوتبالدوستي مي‌گيرد. تقريبا همه پرسپوليسي‌ها كه گفته‌اند بازي با فجر دشوار خواهد بود – چرا كه از ناهماهنگي‌شان مطلعند- از انجام بازي بدون تماشاگر به شدت پكر و دلخورند و مثل باشگاه پرسپوليس اميدوارند راي فدراسيون برگردد. اتفاقي كه كمي بعيد و دور از انتظار به نظر مي‌رسد.

 

 

سيدجلال حسيني
بدون شك بهترين بازيكن پرسپوليس در آبادان سيد بود كه با بازوبند كاپيتاني قدرتي دوچندان پيدا كرد و تقريبا اصلا مرتكب اشتباه نشد. سيدجلال كه خيلي كم افت مي‌كند اگر دوباره خط دفاع پرسپوليس را به خوبي رهبري كند و اشتباهي نداشته باشد بايد اميدوار بود خط حمله پرسپوليس نتيجه را به سود اين تيم تغيير دهد و حداقل يك بار دروازه حريف را بگشايد.

 

مهدي نظري
مهاجم با تكنيك و فانتزي‌باز فجر در بازي قبل يكي از گل‌هاي تيمش را به ذوب‌آهن زد و بازي خوبي هم ارائه كرد. نظري كه جزو مهاجمان با آتيه فوتبال ايران است يكي از تك چهره‌هايي است كه مي‌تواند خط دفاع پرسپوليس را آزار دهد و به نوعي اميد اول گلزني زردپوشان شيرازي است.

 

تركيب احتمالي ميزبان
دروازه‌بان: شهاب گردان – مدافعان مياني: محسن بنگر، سيدجلال حسيني- مدافعان كناري: اميرحسين فشنگچي، حسين ماهيني- هافبك‌هاي تدافعي: روبرتو سوسا، سامان آقازماني – هافبك‌هاي تهاجمي: مهرداد پولادي، علي كريمي، محمد قاضي – مهاجم: كريم انصاري‌فرد

 

تركيب احتمالي ميهمان
دروازه‌بان: وحيد شيخ‌ويسي- مدافعان مياني: سعيد قزلكچي، خالد شفيعي- مدافعان كناري: محمد آفند، عليرضا لطيفي- هافبك‌هاي مياني: رضا حقيقي، حميد جوكار- هافبك‌هاي كناري: عباس محمدرضايي، جابر انصاري- مهاجمان: محمدرضا حسيني، مهدي نظري

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)