مرجع خبری پرسپولیس : مهدی مهدوی کیا پس از مصاحبه ای که در خصوص افتخار نیمکت نشینی در پرسپولیس کرد در بین هواداران این تیم محبوبیت دو چندانی پیدا کرد و حتی سرمربی تیم رقیب هم به این موضوع واکنش نشان داد.

 

قلعه نوعی در خصوص اختلاف با فرهاد مجیدی و منتفی شدن حضور این بازیکن در استقلال به خاطر بازوبند کاپیتانی گفت مجیدی باید از مهدوی کیا یاد بگیرد که به نیمکت نشینی در پرسپولیس هم افتخار می کند.

 

در مورد صحبت های قلعه نوعی چه نظری داری؟

_ من در مورد کسی حرف نمی زنم و وارد بحث قلعه نوعی و مجیدی هم نمی شوم. اصولا در مورد کسی هم حرف نمی زنم، هر کسی اصول و روش مشخصی دارد که در زندگی شخصی و ورزشی هم آن را به کار می گیرد. می خواهم امسال خودم و تیمم فصل بی حاشیه ای داشته باشیم، علاوه بر این می خواستم این موضوع را اعلام کنم که پیراهن پرسپولیس چه ارزشی دارد و نیمکت نشینی در این تیم هم برای هر بازیکنی افتخار است.

 

روز گذشته هم فیفا به عنوان یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال تولد شما را تبریک گفت.

_ به هر حال زندگی است و باید همیشه رو به جلو حرکت کرد. زمانی من جوان اول تیم ملی بودم اما امروز 35 ساله هستم و به هر حال خوشحالم که هنوز از من یاد می شود.

 

در مورد بازی با فجرسپاسی چه نظری داری؟ نگران نیستید در غیاب تماشاگرانتان مثل سال قبل غافلگیر شوید و بازی را واگذار کنید؟

_ شرایط پرسپولیس با سال قبل فرق کرده و تیم ما نسبت به فصل گذشته کاملا متفاوت است. در این بازی هم فقط به دنبال سه امتیاز هستیم، فقط افسوس می خورم که چرا هوادارانمان در این مسابقه حضور ندارند، ای کاش کمیته انضباطی هواداران پرسپولیس را مورد بخشش قرار می داد.

 

نگران نیستی مثل سال قبل دوباره روی شوت از راه دور غافلگیر شوی؟

_ تیم ما نباید روی شوت از راه دور غافلگیر شود. ما باید انتقام شکست سال قبل را بگیریم و نباید از یک تیم در 2 مسابقه گل مشابه بخوریم. مطمئن باشید تمام هدف ما جبران شکست سال قبل و کسب دومین پیروزی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)