مرجع خبری پرسپولیس : مدیر نمایندگی تبلیغات محیطی فوتبال گفت:‌ در صورتی که لیگ برتر پخش نشود قراردادمان با فدراسیون لغو خواهد شد.

 

علیرضا شیرازی درباره تکلیف تبلیغات دور زمین در ورزشگاه‌ها در شرایطی که قرار نیست مسابقات پخش شود، اظهار داشت: هنوز چیزی معلوم نیست و ما با فدراسیون فوتبال بحثی نداشته‌ایم.

 

اگر بازی‌ها پخش نشود، خود به خود قرارداد ما با سازمان لیگ لغو می‌شود، البته اگر قرار باشد پخش نشدن مسابقات منجر به احقاق حق فوتبال شود، با فدراسیون فوتبال تعامل می‌کنیم.

 

وی در خصوص غرامت 500 میلیون تومانی از سازمان لیگ بابت پخش نامناسب مسابقات در هفته اول، گفت:‌ این غرامت را باید صدا و سیما پرداخت کند چون هفته اول را پخش کردند. آنها از فوتبال استفاده کردند و آگهی‌های خود را حتی با وجود شروع شدن نیمه دوم نشان دادند. من چند روز قبل با معاون مالی سازمان صدا و سیما صحبت می‌کردم و او گفت این کار صدا و سیما نابجا بوده و اگر از این موضوع مطلع می‌شد، اجازه چنین فیلمبرداری‌‌ را نمی‌داد.

 

شیرازی تصریح کرد: ما هم بلاتکلیف هستیم و این مسئله روی قراردادهای تبلیغاتی هم هم تأثیر گذاشته و نمی‌دانیم باید با شرکت‌ها مذاکره داشته باشیم یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)