مرجع خبری پرسپولیس : رييس اتحاديه فوتبال با تمجيد از عملكرد وحيد هاشميان در فوتبال ايران، او را از بهترين بازيكنان پس از انقلاب خواند.

 

عزيزالله محمدي وحيد هاشميان را جزو نوادر فوتبال ايران و بهترين بازيكنان پس از انقلاب دانست و اظهار كرد: وحيد از بهترين فوتباليست‌هاي ايران بود. او از نظر اخلاقي و فني نمونه بود.

 

وحيد از نخستين روزي كه فوتبالش را در تيم‌هاي مطرح باشگاهي شروع و تا الان كه به آن خاتمه داده، هيچ تغييري در رفتارش نداشت. بي‌حاشيه بودن، تعهد و حفظ ادب و نزاكت از برجسته‌ترين ويژگي‌هايش به شمار مي‌آيد.

 

محمدي افزود: هاشميان چه در فوتبال باشگاهي و چه ملي هميشه هرچه در توان داشت مي‌گذاشت؛ هرچند او در مقاطعي با نامهرباني‌هايي روبرو شد اما در تيم كشورش همواره با تمام تلاش كار مي‌كرد. ايران لژيونرهاي متعددي داشت اما كمتر بازيكني توانست سال‌هاي زيادي در فوتبال آلمان دوام بياورد و خودش را از نظر فني بالا نگه دارد اما ويژگي‌‌هاي اخلاقي وحيد او را متمايز از سايرين مي‌كند. مي‌دانم كه دوره‌هاي مربيگري معتبري را گذرانده؛ پس آرزو مي‌كنم همانطور كه خوب بازي مي‌كرد در آينده خوب مربيگري كند.

 

رييس اتحاديه فوتبال در پاسخ به اين سوال كه چرا ديگر امثال وحيد هاشميان در فوتبال ايران ظهور نمي‌كنند يا حداقل شاهد حضور كمرنگي از فوتباليست‌هايي چون او هستيم؟ اظهار كرد: اين به ريشه‌ آدم‌ها هم برمي‌‌گردد. وحيد در خانواده اصيل و متديني بزرگ شد و اين در ايجاد آينده خوب براي يك فوتباليست تاثير شگرفي دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)