مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و تامین خودروی صدرا گفت: به واسطه تشویش اذهان عمومی این حق را برای خود قائلم که از فتح‌الله‌زاده در صورت لزوم شکایت کنم.

 

بهرام قویدل درباره  اظهارات فتح الله زاده در برنامه 90  گفت: اواسط فصل گذشته برای عقد قرارداد رسمی جهت اسپانسری با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مذاکراتی کردیم.

 

باشگاه پرسپولیس با درخواست ما موافقت کرد و به توافق رسید و قرارداد رسمی امضا شد که در اسناد رسمی باشگاه پرسپولیس موجود است و به ثبت رسیده است.

 

وی افزود: مبلغ قرارداد را نقدا پرداخت کردیم که مبلغ خوب و قابل توجهی نیز بود. در همان مقطع با فتح الله زاده هم مذاکراتی داشتیم و پیشنهاد ارائه کردیم اما مدیرعامل باشگاه استقلال گفت به واسطه قراردادی که با شهرداری تهران دارد نمی تواند از نام شرکت صدرا به عنوان اسپانسر در رو یا پشت پیراهن استفاده کند. آنها گفتند فقط می توانیم از نام شرکت شما روی شورت ورزشی بازیکنان استفاده کنیم و بدین شکل با شما قرارداد ببندیم که ما گفتیم برای شرکت ما خوب نیست که اسپانسر چندم باشد. گفتیم حداقل پشت پیراهن بالای شماره از نام شرکت استفاده کنند اما این پیشنهاد را هم نپذیرفتند. حال نمی دانیم چرا این مسائل را مطرح می کنند.

 

قویدل تصریح کرد: برخلاف اظهارات فتح الله زاده، آقای رویانیان و بردار ایشان و هیچ یک از بستگان مدیرعامل پرسپولیس در شرکت ما سهم، سهام و  سمتی ندارند. رویانیان فعالیت اقتصادی و سیاسی برای شرکت ما انجام نداده و بنده تمامی این ادعاهای مطرح شده را تکذیب می کنم و به واسطه تشویش اذهان عمومی این حق را به عنوان مدیرعامل صدرا قائلم از فتح الله زاده در صورت لزوم شکایت کنم.

 

وی عنوان کرد: با این اظهارات به شرکت ما خسارت معنوی وارد شده و دیدگاه افکار عمومی با توجه به این اظهارات متفاوت خواهد شد و اینها خساراتی است که صحبت های مدیرعامل استقلال به ما وارد کرده است. حاضر نشدند با ما قرارداد امضا کنند  وحالا که با پرسپولیس قرارداد رسمی و شفاف امضا کردیم و بر اساس قرارداد حق و حقوق پرسپولیس را دادیم این مسائل را مطرح می کنند.

 

قویدل خاطرنشان کرد: شرکت صدرا در حال مذاکره با یک تیم لیگ برتری برای خرید امتیاز است در صورت توافق نهایی خودمان مالک باشگاه خواهیم شد و تیم داری و به عنوان یک تیم قدرتمند با پرسپولیس و استقلال رقابت می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)