مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس با حمایت هواداران و گذشت زمان نتایج خوبی کسب خواهد کرد و با یک باخت، نباید درباره آینده تیم قضاوت کرد.

 

ادموند بزیک گفت: بسیار دیده شده است که تیم هایی در هفته های اول حتی به صدر جدول رفته اند، اما در پایان فصل شرایط بدی داشتند. خلاف این هم وجود دارد. تازه هفته دوم لیگ برگزار شده و تیم ها به هماهنگی کامل نرسیده اند و اصلا نمی توان روی نتایج حساب کرد.

 

بزیک ادامه می دهد: پرسپولیس تا پایان لیگ فرصت زیادی دارد. نقاط ضعف دیده شد اما پرسپولیس بازیکنان خوب و توانمندی دارد که پس از هماهنگ شدن نقاط ضعف را به نقاط قوت بدل می کنند.

 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که پرسپولیس برای ایجاد اصلاحات و رفع نقاط ضعف فصل گذشته چاره ای جز تغییرات زیاد و جذب بازیکنان جدید نداشت. طبیعی است که بازیکنان برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. سرمربی تیم هم زمان زیادی بالای سر تیم نبود. با این شرایط نمی توان بعد از دو، سه بازی درباره کیفیت تیم قضاوت کرد. در این شرایط حمایت هواداران می تواند پرسپولیس را به آرامش رسانده و فشار روانی روی بازیکنان را کم کند.

 

بزیک در پایان گفت: پرسپولیس با تیمی که در اختیار دارد شرایط خوبی خواهد داشت، اما اگر حمایت صورت نگیرد. تیم حتما آسیب خواهد دید. من فکر نمی کنم برخورد هواداران پرسپولیس اثر تعیین کننده ای دارد و می تواند به تیم کمک کند که در آینده نتایج خوبی بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)