مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت پرسپولیس گفت: چون من حقیقت را می گویم و حرف دل مردم را می زنم، بعضی از مسوولان از من خوششان نمی آید.

 

فرشاد پیوس درخصوص باخت پرسپولیس برابر فجرسپاسی اظهار داشت: به نظر من اینکه گفته شده مربی ایرانی بهتر است، صحبتی احساسی است و باید این مربیان صبر و حوصله داشته باشند. به اعتقاد من این باخت برای رویانیان است.

 

وی افزود: بازی قبل هم پرسپولیس شانسی برد و با این حال نمی توان تقصیرات را گردن مانوئل انداخت که مدت زمان زیادی نیست با تیم کار می کند و از طرفی شناختی از فوتبال ایران ندارد. از الان نمی شود از ژوزه بازخواست کرد و اگر تا هفته هفتم، هشتم نتیجه نگرفت می توان صحبت از تغییر و تحول داشت.

 

فرشاد پیوس در ادامه به مشکلات پرسپولیس اشاره کرد: من فکر می کنم ژوزه روی هافبک های بازیساز تیم شناخت کاملی ندارد و در این شرایط عاشوری که کمک اوست باید حتما به ژوزه مشاوره بدهد. کمک فقط این نیست که اسامی و ذخیره ها را بنویسد. گرچه من معتقدم تعویض های ژوزه در این بازی خوب نبود و با این بازیکنان و نفرات بهتر است پرسپولیس با دو مهاجم بازی کند.

 

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس توان 90 دقیقه دویدن را ندارند. در مقابل فجرسپاسی بانشاط بازی کرد و بازیکنان این تیم دوندگی زیادی داشتند. اسم بازیکنان پرسپولیس را تریلی هم نمی تواند بکشد.

 

پیوس درباره عملکرد خط دفاع و دروازه بان سرخپوشان گفت: خط دفاع پرسپولیس باید هماهنگ تر شود و به نظرم شهاب گردان می تواند یکی از بهترین گلرهای فوتبال ایران شود. تنها به شرطی که گردان تمریناتش را بیشتر کند. البته این موضوع درخصوص کریم انصاری فرد هم صدق می کند. او مغرور بازی کرد و برای اینکه کارایی خوبی داشته باشد باید بیشتر تمرین کند و غرور را کنار بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)