مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس باید فكری به حال اطرافیان خود كند ، زیرا با تغییر بعضی از آنها می تواند به پرسپولیس بیشتر كمك كند.

 

محمود خوردبین گفت: محمد رویانیان مدیر بسیار خوبی است، اما باید در اطرافیان خود تجدید نظر كند.

 

وی در باره نتیجه شب گذشته پرسپولیس مقابل فجر سپاسی شیراز افزود: باید به مانوئل ژوزه فرصت بیشتری داد، زیرا او تاكنون فرصت كافی برای ساختن پرسپولیس در اختیار نداشته است.

 

خوردبین با تاكید بر اینكه اظهار نظر در خصوص عملكرد پرسپولیس و به خصوص ژوزه خیلی زود است و باید به این مربی فرصت داد، اظهار كرد: در كمیته فنی باشگاه بارها به حضور مربی خارجی اعتراض كردم، زیرا فكر می كنم تیمی كه تغییرات زیادی در آن رخ داده بایدمربی ایرانی دراختیار بگیرد تااز بازیكنان شناخت داشته باشد.

 

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران،گفت: خیلی از دوستانی كه امروز به حضور مربی خارجی اعتراض می كنند، در آن زمان به خاطر مخالفت های من ، انتقاد كردند و رابطه آنان با من خراب شد.

 

وی در خصوص اینكه آیا پروین در جلسه كمیته فنی از حضور مربی ایرانی دفاع كرده است، تصریح كرد: من پاسخ این سئوال را نمی دهم از خود پروین سئوال كنید.

 

علی پروین شب گذشته پس از شكست پرسپولیس مقابل فجر شهید سپاسی در اظهار نظری اعلام كرد از ابتدا با انتخاب سرمربی خارجی مخالف بوده است.

 

خوردبین در مورد شكست پرسپولیس در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی، اضافه كرد: فكر می كنم باید به سرمربی پرسپولیس بیشتر از دو بازی فرصت دهیم اما این مربی هم با بعضی از تصمیمات خود از جمله بیرون گذاشتن محمد نوری نشان داد كه از فوتبال هیچ چیز نمی داند.

 

خوردبین با اشاره به اینكه بهبود وضعیت پرسپولیس دشوار است، گفت: درست كردن این تیم بسیارسخت است اما حق محمد رویانیان نیز با زحماتی كه در پرسپولیس كشیده نتیجه نگرفتن نیست.

 

پرسابقه ترین پیشكسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از انتخاب سعید ترابی به عنوان دبیركمیته پیشكسوتان باشگاه پرسپولیس، گفت: نمی دانم چرا فردی را برای این سمت انتخاب می كنند كه حتی یك بار هم پیراهن پرسپولیس را به تن نكرده است.

 

وی تاكیدكرد: برخلاف ادعای برخی افرادترابی حتی یك بارهم پیراهن پرسپولیس را نپوشیده است ونمی دانم چرا خودرا پیشكسوت باشگاه می داند.

 

خوردبین شایعات اخیر مربوط به بازگشتش به باشگاه پرسپولیس را تكذیب و اعلام كرد هیچ صحبتی با رویانیان نداشته است.

 

سعید ترابی كه از دوستان علی پروین به حساب می آید به عنوان دبیر كمیته پیشكسوتان در باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)