مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم پرسپولیس گفت: شاید به واسطه عدم هماهنگی فصل را با سختی شروع کنیم اما آینده متعلق به پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنان توانمند آن است.

 

سعید شیرینی افزود: در دیدار مقابل فجر سپاسی موقعیت های خوب گلزنی را از دست دادیم و در مجموع متحمل شکست غافلگیرانه ای شدیم اما درباره یک تیم نمی توان پس از گذشت دو هفته قضاوت کرد.

 

پرسپولیس که از کادر فنی مجرب و بازیکنان توانمندی شکل گرفته قطعا جبران مافات خواهد کرد و تیم با گذشت زمان به هماهنگی آرمانی رسیده و نتایج مطلوبی کسب خواهد کرد.

 

سرپرست پرسپولیس تصریح کرد: مربی خارجی برای پیاده کردن افکار و ایده های خود نیاز به زمان دارد. از سویی دیگر پرسپولیس به واسطه نتایج فصل گذشته امسال تغییرات زیادی داشته و بازیکنان توانمند پرسپولیس به مرور در سایه برنامه های مورد نظر سرمربی با یکدیگر هماهنگ خواهند شد و آن وقت است که می توان درباره تیم قضاوت کرد.

 

شیرینی گفت: مدیر عامل باشگاه همانطور که اعلام کرده قاطعانه از کادر فنی و بازیکنان حمایت خواهد کرد و مانع از سلب آرامش تیم و تولید حاشیه ها خواهد شد. در سایه صبوری و گذشت زمان شاهد پرسپولیس مقتدری خواهیم بود و با یک باخت یا یک برد نباید درباره آینده تیم بر مسند قضاوت نشست.

 

سرپرست پرسپولیس تصریح کرد: یادمان نرود که فصل گذشته تیم سپاهان فاصله امتیازات خود با صدر جدول را به مرور کاهش داد و در نهایت به مقام قهرمانی رسید. بنابر این با از دست دادن سه امتیاز آن هم در هفته دوم نباید ناامید شد. ضمن اینکه ما در همین بازی مقابل فجر هم در صورت استفاده بهینه از فرصت های بوجود آمده می توانستیم به راحتی سه امتیاز را بگیریم. در مجموع ما معتقدیم پرسپولیس با گذشت زمان و حمایت هواداران به تیمی مقتدر مبدل خواهد شد.

 

شیرینی درباره وضعیت قرارداد مانوئل ژوزه و دستیارانش گفت: قرارداد مانوئل ژوزه (سرمربی) پدرو بارنی (دستیار)، فیلیپه فیدالگو (بدنساز)، احمد ناجی (مربی دروازه بان ها) و اسکار ادواردو (آنالیزور) در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسیده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)