مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد پولادي در پاسخ به انتقادها عليه پرسپوليس مثالي مي‌زند.

 

به اعتقاد مدافع چپ پرسپوليس هيچ جاي دنيا از هفته دوم يك تيم را مورد انتقاد قرار نمي‌دهند. او می گوید مانوئل ژوزه به زمان نیاز دارد و پیشکسوتان پرسپولیس باید از این تیم حمایت کنند.

 

بعد از يك برد شيرين در آبادان آيا فكر مي‌كرديد در ورزشگاه آزادي به فجر سپاسي ببازيد. خصوصا اينكه ابتدا از حريف پيش افتاديد اما انگار بعدا مغرور شديد و بازي را واگذار كرديد …


مغرور كه فكر نمي‌كنم اما نيمه اول موقعيت‌هاي زيادي را از دست داديم و نيمه دوم چوب آن را خورديم. علاوه بر اينكه نيمه دوم بد بازي كرديم داور هم اشتباه كرد تا در بازي دوم نخستين شكست را پذيرا شويم. خدا را شكر اول ليگ است و جاي جبران وجود دارد.

خيلي‌ها مي‌گويند پرسپوليس از نظر بدني هنوز آزاد نشده و به دوندگي فجري‌ها باخته نه مسائل فني، موافقي؟
ـ وقتي ما در گرماي آبادان 90 دقيقه دويديم و برديم چرا كسي اين حرف‌ها را نزد؟ از لحاظ بدني مشكلي نداريم اما وقتي تيم يك باخت مي‌دهد حرف و حديث‌ها به‌وجود مي‌آيد. اگر نيمه اول موقعيت‌هايمان را گل مي‌كرديم ديگر اين همه حرف به‌وجود نمي‌آمد. فوتبال همين است و ما بايد به كمك بزرگترهاي تيم شرايط فعلي را تغيير بدهيم.

بعد از اينكه مصاحبه كردي و گفتي بازي در خط مياني جايگاهت در تيم ملي را به خطر مي‌اندازد دوباره به دفاع چپ برگشتي. خودت خواستي دفاع چپ باشي يا تصميم ژوزه بود؟
تكليف و نظر كادر فني بود كه دفاع باشم نه خودم. اين تصميم را ژوزه گرفت و ربطي به نظر من نداشت. سيستم تيم اينطور بود كه فشنگچي جلو برود و من در خط دفاع بازي كنم.

بعد از باخت به فجر خيلي از پيشكسوتان پرسپوليس به مانوئل ژوزه انتقاد كردند و عليه او موضع گرفتند. تو فكر مي‌كني مقصر باخت ژوزه بود؟
متاسفانه در فوتبال ما بعضي‌ها منتظرند اشتباهي صورت بگيرد تا شروع كنند به انتقاد. تازه هفته دوم را پشت سر گذاشته‌ايم و اين انتقادها درست نيست. دور از انصاف است كه از الان انتقادها را شروع كرد. بازيكنان جديد تنها دو بازي در تركيب قرار گرفته‌اند و ژوزه هم 20 روز نشده تيم را تمرين مي‌دهد. بايد كمي منطقي بود و از تيم حمايت كرد.

جدا از كادر فني، پرسپوليسي‌هاي قديمي هم به محسن بنگر حمله كرده‌اند و او را مورد نقد قرار داده‌اند…
وقتي بنگر به پرسپوليس آمد همين منتقدان مي‌گفتند بهترين خريد پرسپوليس بوده. بنگر بازيكن بزرگي است و براي هر مدافعي پيش مي‌آيد كه اشتباه كند. حالا چون بنگر يك پنالتي داده كه مشكوك هم بوده، بايد بگوييم ضعيف است؟

اما همين پيشكسوتان مي‌گويند مربي ايراني بهتر از مربي خارجي جواب مي‌داد، موافقي؟
به شخصه از پيشكسوتان انتظار دارم تيم را حمايت كنند. اگر از الان شروع كنند به ضربه زدن، پرسپوليس به موفقيت نمي‌رسد. هيچ جاي دنيا از هفته دوم تيم را نمي‌جوند و از كادر فني‌اش انتقاد نمي‌كنند. ضمن اينكه الان تازه هفته دوم است و زمان نشان مي‌دهد كه مربي ايراني بهتر است يا خارجي. به نظر من بايد به ژوزه زمان بدهيم تا پرسپوليس را به روزهاي اوجش برساند.

بازي بدون تماشاگر برگزار نمي‌شد شايد تماشاگران به شما و نتيجه بازي اعتراض مي‌كردند. مي‌گويند شانس آورديد كه بازي بدون تماشاگر برگزار شد…
به نظر من اگر تماشاگر بود شرايط بازي فرق مي‌كرد و تيممان بازي بهتري انجام مي‌داد. قبول هم ندارم كه اگر تماشاگران بودند اعتراض مي‌كردند. تازه هفته دوم است نه هفته سي و دوم. جا براي جبران داريم و بايد زودتر نقاط ضعف را برطرف كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)