برای تعلیق یک جلسه محرومیت هواداران

مرجع خبری پرسپولیس : بازي بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادي دقيقا به اندازه شكست مقابل فجرسپاسي تلخ و گزنده بود اما پرسپوليسي‌ها به اميد اينكه كميته استيناف با تقاضاي باشگاه مبني بر تخفيف در مجازات پرسپوليس موافقت مي‌كند اين يك بازي را سپري كردند.


پرسپوليسي‌ها حالا اميدوارند كه به غير از بازي با گهر كه مي‌توانند با حضور در ورزشگاه از تيمشان حمايت كنند (چراكه گهر ميزبان بازي است) در ديدار با صبا به ورزشگاه آزادي بروند و دو هفته مانده به دربي پايتخت با حمايت از تيمشان براي رقيب سنتي خط و نشان بكشند.

 

براي اين اميدواري هوشنگ نصيرزاده راهكار قانوني هم پيش پاي پرسپوليسي‌ها گذاشته و گفته: «به استناد آيين‌نامه انضباطي فدراسيون فوتبال و همچنين براساس كدهاي انضباطي فيفا و حتي AFC، در صورتي كه 50 درصد از زمان محروميت تيم يا عواملي از فوتبال سپري شده باشد باقي مدت محروميت از سوي صادركننده راي قابل تعليق است. با اين شرايط باشگاه پرسپوليس مي‌تواند درخواستي را خطاب به صالحي، رييس كميته استيناف فدراسيون و مهدي محمدنبي دبيركل فدراسيون ارسال كند تا به استناد اين ماده قانوني و به جهت بهره‌مندي از تماشاگران پرشمارش بازي بعدي سرخپوشان با حضور تماشاگران انجام شود.»

ظاهرا نصيرزاده به ماده 29 آيين‌نامه انضباطي اشاره دارد و پرسپوليس مي‌تواند از اين راهكار قانوني استفاده كند اما صالحي دبير استيناف قبل از اينكه مسوولان پرسپوليس دست به كار شوند درخواست اوليه آنها را رد كرده و مصر است كه پرسپوليس مقابل صبا هم بدون تماشاگر بازي كند. البته صالحي در مورد راي بازي داماش فصل قبل و كسر دو امتياز از پرسپوليس هم اصلا موافق بازگشت امتيازها نبود اما در نهايت دو امتياز به پرسپوليس برگشت. بايد ديد صالحي كه فعلا دست رد به سينه پرسپوليسي‌ها زده و درخواست باشگاه را رد كرده تحت فشار رسانه‌ها و احتمالا رويانيان مي‌تواند محروميت تماشاگران را براي بازي با صبا هم ادامه دهد يا نه؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)