مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه داماش بحث جدایی‌اش از این باشگاه را رد کرد و گفت: بنده به مالکان داماش تعهد دادم که تا چندماه آینده بمانم و پس از آنکه کارها را کاملا به آنها واگذارم کردم در مورد این مسئله تصمیم‌گیری خواهم کرد.

 

امیر عابدینی در مورد وضعیت باشگاه داماش پس از واگذاری به شرکت سرمایه گذاری و تامین خودروی صدرا ضمن بیان مطلب فوق گفت:

 

قرار شده است هفت میلیارد بودجه فصل جاری توسط این شرکت پرداخت شود اما بدهی‌‌های گذشته همچنان بر دوش ماست و باید تلاش مضاعفی برای پرداخت آنها انجام دهیم.

 

“وقتی در خانه هیچ چیزی برای خوردن نیست باید به تخم مرغ همسایه قناعت کرد، در ماه‌های گذشته تنها آشپزخانه ما دود می‌کرد”، وی با بیان این جمله افزود: وقتی تسویه حساب فصل گذشته پرداخت نشده، درصد اولیه بازیکنان را ندادیم، پولی به حساب کادرفنی واریز نشده و برای سفرها و حضور در هتل‌ها گرفتاری داریم، تیمداری در این شرایط معنا و مفهوم نداشت و باید کنار رفته و تیم را واگذار می‌کردیم.

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اضافه کرد: خوشبختانه دعای جوانان رشتی در ماه رمضان مستجاب شد و این اتفاق میمون در باشگاه رخ داد اما خدا کند کسی مزاحم این مسئله نشود و کارهای انتقال به خوبی پیش برود.

 

وی در مورد بحث جدایی‌اش از باشگاه داماش اظهار داشت: همیشه حرفم را با صداقت می‌زنم اما به نظر می‌رسد برخی‌ها تحمل این مسئله را ندارند. بنده به مالکان داماش تعهد دادم که تا چندماه آینده بمانم و پس از آنکه کارها را کاملا به آنها واگذارم کردم در مورد این مسئله تصمیم گیری خواهم کرد تا برخی خیال‌شان راحت شود، هرچند مالکان باشگاه خواسته‌اند برای همیشه در داماش بمانم.

 

عابدینی با بیان اینکه در گذشته هم گفته‌ حاضر است برای کمک به موفقیت مجموعه مدیریتی پرسپولیس خصوصا شخص رویانیان به این باشگاه برود، خاطرنشان کرد: احساس بنده این است که می‌‍توانم به پرسپولیس کمک کنم اما به مدیران و مالکان جدید باشگاه داماش تعهد دارم و در شرایط فعلی در باشگاه خواهم ماند.

 

وی در مورد جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: در نشستی اختصاصی با هرندی سرمربی تیم در این خصوص صحبت‌‎هایی را انجام دادیم و ایشان در پست‌هایی که به بازیکنان نیاز، آن را به من اعلام کرد. اگر شرایط فراهم باشد اولادی را به صورت قرضی از پرسپولیس جذب کرده و هادی سهرابی را جانشین آبشک محروم می‌کند.

 

مدیرعامل باشگاه داماش با ابراز امیدواری از اینکه تیم فوتبال داماش در این هفته از لیگ برتر نخستین پیروزی فصل جاری را کسب می‌کند، در پایان گفت: پیکان در ابتدای فصل فراز و نشیبی دارد اما تیم ما روند خوبی در پیش گرفته است. از خوش شانسی ماست همیشه در گرمای مردادماه باید به آبادان و هرمزگان برویم، البته در آن بازی تیم خوب بازی کرد و فکر می‌کنم بازیکنان با جبران اشتباهات، در آینده بازی‌های بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)