خبر مرجع تایید شد

مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته استیناف با رد امکان تعلیق محرومیت پرسپولیس تاکید کرد دیدار این تیم با صبای قم بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

 

علیرضا صالحی در مورد اینکه آیا امکان تعلیق رای محرومیت پرسپولیس مبنی بر انجام دیدار بدون تماشاگر وجود دارد، گفت: پرسپولیسی‌ها قبلا درخواست خود را داده بودند. دوشنبه هفته پیش به این موضوع رسیدگی و این مسئله رد شد.

 

 

آئین‌نامه می‌گوید درخواست تخفیف یا تعلیق قبل از گذشتن یک دوم رای می‌تواند عملی شود اما با این وجود درخواست پرسپولیسی‌ها رد شد.

 

وی درباره اینکه نصیرزاده گفته امکان بخشش هواداران پرسپولیس وجود دارد تصریح کرد: نصیرزاده آئین نامه را مطرح کرده و از محتوا اطلاعی ندارد. آئین نامه می‌گوید تیم‌ها می‌توانند درخواست تعلیق کنند اما با توجه به سابقه پرسپولیس و اینکه در گذشته این تیم 6 فقره تخلف تماشاگر را داشته، درخواست آنها رد شد. بدین ترتیب بازی پرسپولیس و صبا بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

 

پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف صبا می‌رود. سرخپوشان پایتخت دوشنبه هفته جاری نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف گهر دورود می‌روند. این دیدار به دلیل فراهم و استاندارد نبودن شرایط در تهران برگزار می‌شود و با توجه به اینکه پرسپولیس در این بازی میهمان است تماشاگران این تیم می‌توانند در ورزشگاه حضور یابند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)