مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد الان زمان مناسبی برای انتقاد از پرسپولیس نیست و این تیم برای هماهنگ شدن به زمان نیاز دارد.

 

محسن بنگر اظهارداشت: قرار نیست شکست مقابل فجر سپاسی، پرسپولیس را به حاشیه ببرد. پرسپولیس هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و به زمان نیاز دارد تا هماهنگ شود.

 

من به هواداران قول می دهم باخت مقابل فجر را جبران می کنیم و به زودی به همان پرسپولیسی تبدیل می شویم که آنها می خواهند.

 

وی ادامه داد: الان زمان مناسبی برای انتقاد از تیمها نیست. پرسپولیس هم تغییرات زیادی داشته و برای هماهنگ شدن به زمان نیاز دارد. مانوئل هم زمان زیادی را با تیم نبوده و هنوز با ویژگی بازیکنان و خصوصیات آنها کاملا آشنا نیست. او به دنبال اين است كه تركيب اصلي خودش را پيدا كند و اگر اين اتفاق بيفتد مشكلات ما برطرف خواهد شد.

 

بنگر درخصوص عملکرد خطی دفاعی پرسپولیس گفت: وقتی در تهران از فجر سپاسی گل می خوریم معلوم است که عملکرد خوبی نداشته ایم. بعد از پنالتی که داور برای پرسپولیس گرفت بازیکنان ما به دنبال جبران نتیجه بودند و به همین دلیل در ضد حمله غافلگیر شدیم و گل سوم را خوردیم. وقتی گل تیم به هماهنگی کامل برسد آن وقت در خط دفاع هم مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

بنگر در پاسخ به اين سوال كه پرسپولیس چه زمانی به هماهنگی ایده آل می رسد، خاطرنشان کرد: تیمهای زیادی مثل پرسپولیس هستند که هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده اند. پرسپولیس تیم خیلی خوبی دارد و شرايط اينطور نخواهد بود و تيم ما تا چند هفته ديگر شكل واقعي‌اش را پيدا مي‌كند. ما تا قبل از دربی به شرایط ایده آل می رسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)