مرجع خبری پرسپولیس : حمیدرضا علی عسگری در دیدار هفتۀ گذشتۀ پرسپولیس و فجرسپاسی یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. او با یک پاس توانست پایه گذار یک گل پرسپولیس شود.

 

او اعتقاد دارد پرسپولیس بهتر از استقلال یارگیری کرده و کفه ترازو در مسابقات امسال به سود این تیم سنگینی می کند.

 

*در مورد شکست مقابل فجر سپاسی صحبت کن؟

 

-متأسفانه اصلا بازی خوب نبود و ما نتیجه را واگذار کردیم. مستحق شکست نبودیم و باید بهتر امتیاز می گرفتیم. وقتی گل مساوی را خوردیم از دفاع غافل شدیم. انشاءالله در بازیهای بعدی جبران کنیم.

 

* در این دیدار یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بودی، مربیان هم از تو راضی بودند؟

– کادر فنی صحبت خاصی با من نکرد. تمام تلاشم را کردم تا عملکرد خوبی داشته باشم.

 

* چرا تعویض شدی؟

– نظر مربیان بود؛ تا دقیقۀ 75 در میدان حضور داشتم به این دلیل بهتر است این سوال را از سرمربی تیم بپرسید.

 

* روی گل اول، چرا خودت گل نزدی و به فشنگچی پاس دادی؟

– در آن صحنه دروازه بان حریف جلو آمده بود و زاویه بسته شد و احتمال گلزنی فشنگچی بیشتر از من بود. اگر دریبل می زدم می توانستم گلزنی کنم اما ترجیح دادم این کار را به امیرحسین بسپارم.

 

* به نظر می رسید تعویض تو، فشنگچی و انصاری فرد منطقی نبود؟

– این نظر سرمربی است که کدام بازیکن را تعویض و چه کسی را به میدان بفرستد و من به عنوان یک بازیکن وظیفه ندارم در کار مربیان دخالت کنم.

 

* فجر را چطور دیدی؟

– آنها تیم خوب و دونده ای بودند اما با این حال ما نباید این بازی را واگذار می کردیم.

 

* چرا انصاری فرد تاکنون نتوانسته گلزنی کند؟

– شما ازکجا می دانید کریم و بقیۀ تازه واردها خواستۀ کادرفنی را انجام ندادند؟! شاید مربی از بازیکن مهاجم وظیفۀ دیگری را بخواهد. دیگران که خارج از گود هستند نباید انتقادات مغرضانه کنند.

 

*اما قدیمی ها وکارشناسان دراین چند وقت نسبت به عملکرد نه چندان خوب تازه واردها به خصوص انصاری فرد انتقادات فراوانی کردند!

– من به این صحبتها کاری ندارم؛ فقط می توانم بگویم آنها خواسته های مانوئل و دستیارانش را بخوبی انجام دادند. یک فوروارد باید گل بزند و فضاسازی کند. شاید مانوئل از انصاری فرد خواسته بود فضاسازی کند تا بقیه گلزنی کنند.

 

* پرسپولیس به سرنوشت استیل آذین دچار نمی شود؟

– این 2 تیم هیچ ربطی به یکدیگر ندارند. استیل آذین 50 تا تماشاگر هم نداشت اما پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا بشمارمی رود. استیل آذین چند سال قدمت دارد؟ کسانی که پرسپولیس را با این تیم قیاس می کنند کاردرستی نمی کنند.

 

* در این چند فصل خیلی ازرسانه ها یارگیری های پرسپولیس واستقلال را با یکدیگر مقایسه کردند. به نظر شما کدام تیم توانسته در فصل نقل و انتقالات بهتر باشد؟

– هردو تیم طبق نیازشان در نقاط ضعف اقدام به یارگیری کردند، نه اینکه بازیکن پرسپولیسم بخواهم چنین حرفی بزنم اما پرسپولیس بهتر از استقلال بازیکن گرفته و کفۀ ترازو در این مورد به نفع تیم ما است.

 

* بازی با گهر دورود را چطور می بینی؟

– تیم گهر در بازی قبل شکست خورده؛ بنابراین آنها مقابل ما انگیزۀ فراوانی دارند. تمام تیمها جلوی پرسپولیس خوب کارمی کنند اما ما محکوم به بردیم و باید هر3امتیاز را ازآن خود کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)