مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: می‌خواهیم با ارایه یک بازی هدفمند از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

 

مهدی تارتار در مورد دیدار دوشنبه شب برابر پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم. پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده و در فصل نقل و انتقالات بهترین بازیکنان را خریده، نقاط ضعفش را پوشش داده  و یک تیم کامل و قابل احترام است که هزینه زیادی هم انجام داده است.

 

با وجود این شرایط می‌خواهیم با ارائه یک بازی هدفمند از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

 

وی با اشاره به برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی با توجه به عدم امکانات مناسب در لرستان و دورود گفت: در این مسابقه اگر چه میزبان هستیم اما بعید است بتوانیم از امتیازی میزبانی استفاده کنیم. طبق قوانین فقط 10 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی باید به تماشاگران میهمان اختصاص پیدا کند. درخواست داده‌ایم که چنین اتفاقی بیفتد اما مطمئنم شب بازی 60-70 درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار تماشاگران پرسپولیس خواهد بود.

 

سرمربی گهر با اشاره به شرایط فوتبال حرفه‌ای تصریح کرد: اگر فوتبال ما حرفه‌ای است باید قوانین حرفه‌ای اجرا شود و فقط  10 درصد به تماشاگران میهمان بلیت فروخته شود آن هم در حالی که ما باید در ورزشگاه اختصاصی تیم میهمان بازی کنیم.

 

تارتار در مورد اینکه رویانیان قول داده در بازی برگشت پرسپولیس به لرستان بیاید، گفت: همه چیز باید مکتوب باشد. قول و قرار شفاهی قابل استناد نیست و همه چیز باید رسمی و کتبی باشد.

 

وی در مورد باخت پرسپولیس برابر فجرسپاسی عنوان کرد: در آن بازی پرسپولیس مستحق باخت نبود. این تیم هم اشکالاتی در خط هافبک و دفاعش دارد که با مرور زمان برطرف می‌شود.

 

سرمربی گهر در مورد وضعیت فنی تیمش، خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی انجام داده‌ایم اما برای رسیدن به شرایط ایده‌آل به زمان نیاز داریم. از نظر بدنی و تاکتیکی عقب هستیم و با گذشت زمان بهتر می‌شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)