مرجع خبری پرسپولیس : باخت‌هاي فصل تازه خيلي زود استارت خورد و حالا همه چشم دوخته‌اند به پرسپوليس كه آيا توان جبران آن نخستين شكست را دارد يا نه.

 

شكستي كه شهاب گردان مي‌گويد آن را سپرده به دست فراموشي و تأكيد دارد كه باور كنيم روي آن گل‌هاي خورده تقصيري نداشته. در عوض همه اميدهايش را گذاشته براي بازي پيش رو برابر گهر كه ناشناخته‌ترين تيم ليگ برتر است و او و هم‌تيمي‌هايش بايد فردا رودرروي آن بايستند.

 

 

گفته بودي بازي با فجر را يادت رفته؛ واقعاً ديگر به آن شكست فكر نمي‌كني؟


نه ديگر! گفتم يادم رفته چون آن بازي را فراموش كرده‌ايم. يعني بايد فراموش كنيم وگرنه اگر بخواهيم هنوز به شكست در آن بازي فكر كنيم بازي با گهر را هم از دست مي‌دهيم.


يكي از انتقادهايي كه در مورد پرسپوليس زياد مي‌شنويم، سنگيني بدن بازيكنان است كه انگار بعد از بدنسازي هنوز خود را آزاد نكرده؛ اين را قبول داري؟
راستش نه چون از هيچ كدام از بچه‌ها نشنيده‌ام كه بگويند مشكل بدني دارند. واقعاً هم چنين مشكلي نيست.

پس دليل باخت پرسپوليس چه بود؟
فوتبال برد و باخت دارد ديگر. ما هم يك نيمه خيلي خوب بازي كرديم اما در نيمه دوم تمركزمان را از دست داديم. دلايل باختمان را هم كادر فني حتماً مي‌داند و با تمرين‌هايي كه مي‌دهد اجازه تكرار آن اشتباه‌ها را نخواهد داد. الان هم اتفاق خاصي نيفتاده و ان‌شاءا… در بازي‌هاي بعدي جبران مي‌كنيم.

خودت چقدر روي آن 3 گل مقصر بودي؟
نبودم! من اگر مقصر باشم آنقدر شهامت دارم كه به اشتباهم اعتراف كنم. همانطور كه در بازي‌هاي تداركاتي اين كار را كرده بودم؛ ولي اين بار تقصيري نداشتم و نهايت تلاشم را هم كردم.

به نظر مي‌رسد شرايط بد گلرهاي فصل پيش پرسپوليس كه راحت گل مي‌خوردند روي تو هم تأثير گذاشته!
من اصلاً به اين فكر نمي‌كنم كه آنها چطور گل مي‌خوردند. پارسال هرچه بوده تمام شده و اگر اتفاق خاصي نيفتد همه چيز خود به خود درست مي‌شود.

بازي فردا با گهر را چطور مي‌بيني؟
اينكه گهر تازه به ليگ برتر آمده و يك تيم ناشناخته است كار ما را سخت مي‌كند. باز جاي شكرش باقي است كه تماشاگران هم به ما اضافه مي‌شوند چون بازي كردن در حضور آنها يك جورهايي فرق مي‌كند. با اين همه باز مي‌گويم كه ناشناخته بودن گهر كار ما را خيلي سخت‌تر كرده ولي اگر تمركزمان را بيشتر كنيم با يك بازي خوب و يك نتيجه خيلي خوب، 3 امتياز را مي‌گيريم.

حضور تماشاگران در اين راه چقدر كمكتان مي‌كند؟
خب بازي كردن در حضور آنها خيلي فرق مي‌كند. باشگاه پرسپوليس هواداران بسيار خوبي دارد كه به بازي‌اش روح مي‌دهند و من اميدوارم كه در روز حضور هواداران در ورزشگاه يك نتيجه خيلي خوب بگيريم و شرمنده‌شان نشويم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)