مرجع خبری پرسپولیس : رضا نورمحمدي مدافع مياني پرسپوليس در دو بازي ابتدايي اين تيم نيمكت‌نشين بود كه البته با حضور سيدجلال حسيني و محسن بنگر اين اتفاق قابل پيش‌بيني بود.

 

او در اين خصوص مي‌گويد: «امسال يك مربي جديد به پرسپوليس آمد و شناخت او از تيم كمتر است. پارسال هم در پرسپوليس چنين شرايطي داشتم ولي توانستم خودم را به تركيب ثابت برسانم، مطمئن باشيد امسال هم به تركيب اصلي برمي‌گردم و به توانايي خودم ايمان دارم.»

 

از نورمحمدي در مورد عملكرد ضعيف خط دفاعي پرسپوليس در بازي قبلي و انتقادهايي كه از سيدجلال حسيني و محسن بنگر شده سوال مي‌كنيم كه او مي‌گويد: «نمي‌توان همه تقصيرها را گردن خط دفاعي انداخت. من معتقدم پرسپوليس بعد از خوردن گل اول احساسي بازي كرد و به همين دليل روي ضدحملات يك پنالتي به فجر داد و گل سوم را هم دريافت كرد.»

او تاكيد مي‌كند: «دفاع كردن تنها وظيفه مدافعان نيست و مهم اين است كه پرسپوليس يك دفاع تيمي خوب داشته باشد، مثل بازي اول با صنعت نفت كه دفاع تيمي خوبي بود و ما گل نخورديم. الان هم معتقدم كه انتقاد از حسيني و بنگر درست نيست چون پرسپوليس در بازي با فجر احساسي بازي كرد و از اين موضوع ضربه خورد. من معتقدم كه انتقادها بايد منصفانه باشد در ضمن مطمئن باشيد كه مشكلات ما در هفته‌هاي آينده كمتر خواهد شد.»

نورمحمدي در پايان درخصوص بازي فردا مقابل گهر دورود مي‌گويد: «هر چند در برنامه ليگ اين يك بازي بيرون از خانه محسوب مي‌شود ولي در ورزشگاه آزادي بازي مي‌كنيم و خوشبختانه تماشاگران پرسپوليس هم مي‌توانند به استاديوم بيايند. مطمئن باشيد با پيروزي در اين بازي شرايط خوبي پيدا خواهيم كرد و اميدواريم هواداران هم تا آخر ليگ از ما حمايت كنند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)