مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان جوان پرسپولیس از عملکرد مربی گلرهای مصری تیمش تمجید می کند.

 

مسعود داستاني دروازه‌بان جوان پرسپوليس كه تنها با تيم بزرگسالان تمرين مي‌كند، مي‌گويد: «سن من به اميد مي‌خورد اما خودم ديگر براي اميد پرسپوليس بازي نمي‌كنم و از روز اول تمرين‌ها در خدمت تيم بزرگسالان بوده‌ام.»

 

وي درباره كار كردن با احمد ناجي مربي دروازه‌بان‌هاي مصري تيم مي‌گويد: «ناجي مربي دلسوزي است و براي ما وقت مي‌گذارد. تمرين‌هاي اين مربي علمي است و الكي تمرين نمي‌دهد. كلا مربي خوبي است و البته فشار زيادي هم مي‌آورد كه واقعا براي من در اين سن مفيد است.» داستاني درباره رابطه‌اش با دروازه‌بان‌هاي ديگر تيم مي‌گويد: «خيلي خوب است و هيچ مشكلي با هم نداريم. در واقع امسال همه با هم خوبيم!»

وي درباره اضافه شدن امير عابدزاده به دروازه‌بان‌هاي تيم و به حداقل رسيدن شانس بازي‌اش مي‌گويد: «فرقي نمي‌كند، من كار خودم را انجام مي‌دهم. حالا هر موقع قسمت شد بازي مي‌كنم. اين به خودم بستگي دارد كه بتوانم كار را بگيرم يا نه اما فعلا بايد سخت كار كنم و خودم را نشان دهم.»

داستاني درباره شرايط پرسپوليس مي‌گويد: «شرايطمان خيلي خوب است. ما در بازي با فجر نمي‌توانستيم توپ را در زمين بگردانيم و روي اين ضعف كار مي‌كنيم. سعي داريم در بازي بعد ضعف‌هاي‌مان را به حداقل برسانيم.»

وي درباره بازي با گهر مقابل تماشاگران مي‌گويد: «بعد از مدتي حمايت هوادارانمان را خواهيم داشت و هر حريفي مي‌داند در ورزشگاه آزادي نمي‌تواند از ما امتياز بگيرد. به نظر من پرسپوليس صددرصد در اين بازي برنده است.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)