مرجع خبری پرسپولیس : محمد رويانيان به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال احضار شد.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه رسیدگی دیگری به پرونده شکایت اکبرمحمدی سرمربی تیم ملی جوانان از بیرانوند بازیکن و قنبرزاده مدیرعامل تیم نفت تهران، روز سه شنبه 31 مرداد برگزار خواهد شد.

 

با توجه به ارتباط این موضوع با باشگاه پرسپولیس تهران، رویانیان مدیرعامل این تیم هم باید در جلسه حضور پیدا کند. اولین جلسه این پرونده 27 تیر تشکیل شده بود.

 

جلسه رسیدگی به شکایت ابراهیم میرزا پور از باشگاه شهرداری تبریز روز دوشنبه 6 شهریور در کمیته انضباطی با حضور وکیل این بازیکن و نماینده تام الاختیار باشگاه برگزار می شود. عدم حضور مانع از رسیدگی نیست.

 

جلسه رسیدگی به شکایت محمد رستمی لیچاهی از باشگاه ملوان انزلی روز سه شنبه 24 مرداد در کمیته انضباطی با حضور وکیل این بازیکن و نماینده تام الاختیار باشگاه برگزار می‌شود. عدم حضور مانع از رسیدگی نیست.

 

جلسه رسیدگی به شکایت آرش سوسریان از باشگاه ملوان انزلی روز دوشنبه 23 مرداد ماه در کمیته انضباطی با حضور وکیل این بازیکن و نماینده تام الاختیار باشگاه برگزار می شود. عدم حضور مانع از رسیدگی نیست.

 

دومین جلسه رسیدگی به شکایت حجت چهارمحالی از باشگاه نفت آبادان به خاطر مطالبه وجه روز دوشنبه 16 مرداد ماه در کمیته انضباطی با حضور وکیل این بازیکن و نماینده تام الاختیار باشگاه برگزار می شود. عدم حضور مانع از رسیدگی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)