مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش است هرچه زودتر به شرایط ایده آل بدنی برسد و در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

 

مهرزاد معدنچی درباره باخت پرسپولیس مقابل فجر سپاسی اظهارداشت: فوتبال است و برد و باخت دارد. مقابل فجر سپاسی تیم ما خوب بازی نکرد و وقتی هم خوب نباشی بازی را واگذار می کنی.

 

البته در نیمه اول موقعیتهای خوبی داشتیم که گل نشدند و اگر آنها گل می شدند نتیجه تغییر می کرد. فجر هم در نیمه دوم خوب کار کرد و بازی را برد.

 

وی ادامه داد: به دنبال بهانه و توجیه برای باخت نیستیم. بعد هم مربی تیم فیلم بازی را گذاشت و همه دیدیم که خوب نبودیم. این خیلی خوب است که همه پذیرفتند بد بازی کرده ایم. فوتبال همین است و اگر روز بد تیم باشد می بازد.

 

معدنچی افزود: تیمهایی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می گیرند با انگیزه بسیار بالا کار می کنند و به همین دلیل هیچ بازی برای پرسپولیس راحت نیست. البته در نیمه اول می توانستیم نتیجه بگیریم اما در نیمه دوم فجر بهتر بود و برد.

 

وی در خصوص انتقاداتی که از پرسپولیس مطرح شده، گفت: ما به فجر سپاسی باخیتم اما مگر این پایان کار است؟ نمی دانم چرا در این فوتبال صبرمان کم شده است؟ همیشه می گفتیم عربها با یک باخت مربی عوض می کنند اما حالا خودمان بدتر شده ایم. لیگ تازه شروع شده و فقط 2 بازی انجام داده ایم. ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند موفق باشند.

 

معدنچی در خصوص میزان آمادگی خود، خاطرنشان کرد: الان 2 هفته است با تیم تمرین می کنم. خیلی دیر به تیم اضافه شدم و طبیعی است که زمان می برد تا آماده شوم. الان پا به پای بازیکنان تیم تمرین می کنم و مشکلی ندارم. هروقت شرایط بدنی ام خوب شود و مربی تشخیص دهد با تمام وجود در خدمت تیم هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)