مرجع خبری پرسپولیس : مدافع میانی پرسپولیس گفت: ما هدفی جز پیروزی نداریم ولی دست کم گرفتن تیمی مثل گهر درود، اشتباهی نابخشودنی است.

 

سید جلال حسینی گفت: برخلاف حرف هایی که مطرح می شود گهر یک تیم ضعیف نیست و نباید آنها را دست کم گرفت. این تیم از بازیکنان لیگ برتری استفاده می کند و مربی خوبی هم دارد.

 

آنها با تمام قوا برای جبران دو شکست قبلی خود می آیند. حضور برابر پرسپولیس و پخش مستقیم بازی هم عواملی هستند که باعث می شوند با انگیزه و انرژی بیشتری در این بازی حاضر شوند. البته این به معنای آن نیست که ما هدفی جز پیروزی داشته باشیم، اما برای این منظور  باید با تمرکز و آمادگی کامل وارد بازی بشویم و اینکه تصور شود آنها تازه به لیگ برتر آماده اند و تیمی ضعیف هستند، گناهی نابخشودنی خواهد بود.

 

وی در ارتباط با اینکه حضور تماشاگران در این بازی آزاد است، گفت: فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد. تیمی مثل پرسپولیس با هوادارانش زندگی می کند. از اینکه آنها می آیند خوشحال هستیم. من امیدوارم آنها با تشویق های خود از دقیقه یک تا دقیقه 90 ضمن آنکه به ما قدرت می بخشند، راه را بر هرگونه سوء استفاده دیگران ببندند.

 

مدافع ملی پوش پرسپولیس تصریح می کند؛ کم نیستند آنهایی که نمی خواهند پرسپولیس روزهای خوبی داشته باشد. ما می خواهیم از حضور انبوه هواداران لذت ببریم اما بعضی دیگر به دنبال این حاشیه بویژه بر روی سکوها هستند. از هواداران می خواهیم تحت تاثیر آنها قرار نگیرند و به شکلی پرسپولیس را حمایت و تشویق کنند که با تمرکز و انرژی کامل بازی کنیم، چرا که آنها برای ما مهم هستند و تحت تاثیر آنها خواهیم بود.

 

جلال حسینی در پایان افزود: بطور قطع در این هفته های اول آنطور که باید نیستیم اما این به آن دلیل است که هم بدن ها باید از حالت فشار خارج شود و هم تیم به هماهنگی کامل برسد. به هر حال تیم تغییرات زیادی داشت. ما باید نسبت به هم آشنایی پیدا کنیم. من در عرصه باشگاهی فقط با بنگر همبازی بودم، البته در تیم ملی با بقیه بچه ها بازی کرده ام ولی به هر حال زمان زیادی نیست که کنار هم هستیم. البته من اصلا قصد بهانه جویی ندارم. پرسپولیس امسال تیم خوبی بسته است و همه انتظار بازی های خوب دارند. این اتفاق هم روی می دهد اما باید این زمان بگذرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)