مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی و سیدجلال حسینی برای همراهی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار با گهر دورود مشكلی ندارند.

 

وجیه الله چشمه سری ضمن اعلام این خبر خاطرنشان كرد: خوشبختانه تمامی نفرات تیم پرسپولیس در شرایط ایده آل قرار دارند و امیدوارم در تمرینات یكشنبه شب نیز مشكلی برای نفرات ایجاد نشود تا كادر فنی، تمامی بازیكنان را در اختیار داشته باشد.

 

وی در خصوص شرایط رضایی اظهار داشت: این مهاجم پس از برطرف شدن مصدومیت طولانی، می تواند در دیدار دوشنبه شب برای نخستین بار تیم پرسپولیس را در لیگ برتر همراهی كند.

 

پزشك تیم پرسپولیس ادامه داد: سیدجلال حسینی نیز برای همراهی تیم در دیدار دوشنبه شب آماده است.

 

وی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر شدید بودن مصدومیت حسینی گفت: تیم پرسپولیس پزشك دارد و اخبار مصدومیت و سلامت بازیكنان باید از طریق من در اختیار رسانه ها قرار بگیرد و البته برخی رسانه ها دوست دارند در خصوص سلامتی نفرات مطالب مختلفی بنویسند كه خودشان هم باید پاسخگو باشند.

 

چشمه سری عنوان كرد: ‌اگر حسینی مصدومیت شدید داشت به اطلاع رسانه ها می رساندم و ترسی از مطرح نكردن آن ندارم. وی پس از دیدار با تیم فجر شهید سپاسی شیراز آسیب دید كه پس از دو روز استراحت و فیزیوتراپی كار خود را آغاز و روز شنبه نیز همراه با سایرین با قدرت تمرین كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)