مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست كه به خاطر ماه مبارك رمضان محرومیت طرفداران این تیم از حضور در ورزشگاه بخشیده شود.

 

محمد رویانیان افزود: به هیچ عنوان قصد مصاحبه نداشتم، اما بخاطر هواداران پرسپولیس كه بی اندازه برای من عزیزند، صحبت می كنم.

 

وی بااشاره به اینكه تنها یك جلسه از محرومیت هواداران پرسپولیس باقیمانده، اظهار داشت: ما تقاضای خود را به مسئولان فدراسیون فوتبال ارایه كرده ایم و از آنها می خواهم به خاطر ماه مبارك رمضان هواداران خونگرم ما را ببخشند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، گفت: هواداران ما یك جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته اند و فكر می كنم فدراسیون می تواند از یك جلسه محرومیت باقی مانده آنها بگذرد.

 

وی تصریح كرد: فدراسیون می تواند با این بخشش، دل میلیون ها هوادار تیم ما را شاد كند. ماه رمضان، ماه بخشش است و فكر می كنم این بهترین فرصت برای بخشش هواداران پرسپولیس است.

 

وی اظهار داشت: تمام زیبایی فوتبال به حضور هواداران در ورزشگاه است و واقعا بازی نخست ما در ورزشگاه آزادی به خاطر نبود سرمایه های اصلی تیم جذاب نبود.

 

رویانیان در ادامه خاطرنشان كرد: در خصوص دیگر مسایل مصاحبه نخواهم كرد زیرا از ابتدا ماه مبارك رمضان چنین تصمیمی را گرفتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)