مرجع خبری پرسپولیس : نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: بخشش محرومیت طرفداران پرسپولیس ازحضور دردیدار این تیم باصبا بعید است، زیرا رای كمیته استیناف پس از صدور قطعی است.

 

هادی آیت الهی گفت: حكم كمیته استیناف در خصوص محرومیت هواداران پرسپولیس صادر شده است و دیگر نمی توانیم كاری انجام دهیم.

 

وی در خصوص اینكه آیا امكان دارد، ‌مانند رفع محرومیت از یك بازیكن تراكتورسازی، رییس فدراسیون فوتبال هم با یك تلفن این حكم را در باره پرسپولیس نقض كند، افزود: این چنین نیست و اگر می توانستیم به پرسپولیس كمك می كردیم. این رای از سوی كمیته استیناف صادر شده و برگشت ناپذیر است.

 

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال درخصوص اینكه آیا باید شانس بخشش پرسپولیس را صفر بدانیم، گفت: بازهم فكر می كنم باید این درخواست از سوی مسئولان باشگاه به كمیته استیناف برود تا آنها تصمیم خود را اعلام كنند.

 

وی تصریح كرد: فوتبال تنبیه و تشویق دارد و اطمینان داشته باشید، اگر این تنبیهات نباشد هیچ چیز سرجای خود باقی نخواهد ماند.

 

وی در خصوص قرارداد فدراسیون فوتبال كشورمان و سازمان صدا و سیما برای پخش تلویزیونی مسابقات لیگ اظهارداشت: كفاشیان نامه رسمی را به ضرغامی داده و منتظر پاسخ است.

 

آیت الهی گفت: هیچ قرارداد داخلی با صدا و سیما امضا نشده و تمام تصمیم گیری ها به پس از برگزاری جلسه بین كفاشیان و ضرغامی موكول شده است.

 

وی درخصوص اینكه آیا بازهم احتمال عدم پخش بازی های لیگ وجود دارد، اظهار داشت: ما همان ابتدا هم به طور موقت پذیرفتیم كه بازی ها پخش شود و اطمینان داشته باشید اگر به توافق نرسیم بر روی حرف خود خواهیم بود و این بازی ها پخش نمی شود.

 

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال، گفت: این حق فدراسیون فوتبال و باشگاه ها است و اگر ما از این حق كوتاه بیاییم باید پاسخگوی باشگاه ها باشیم.

 

گفته می شود، قرار است جلسه علی كفاشیان و ضرغامی درهفته جاری برگزار شود و تصمیم گیری نهایی در خصوص حق پخش انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)