مرجع خبری پرسپولیس : مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من تا هفته ششم یا هفتم باید به پرسپولیس فرصت دهیم.

 

رضا شاهرودی اظهار داشت: به نظر من تا هفته ششم یا هفتم باید به پرسپولیس فرصت بدهیم چون تمرینات تیم در شروع شد و سرمربی تیم هم خیلی در به جمع بازیکنان اضافه شد.

 

پیش بینی می کردم که در همین هفته های ابتدایی یک باخت بیاورند اما باید به این مربی فرصت داد چون برای جذب او هزینه شده و نباید زود قضاوت کنیم.

 

وی افزود: علی پروین بعد از اولین باخت پرسپولیس از سرمربی تیم انتقاد کرد. او زحمت پرسپولیس را زیاد کشیده اما مانوئل را کمیته فنی انتخاب کرد که او رئیس آن بود و با رأی آنها مانوئل به پرسپولیس آمد.

به نظر من پروین در انتقاد از مربی پرسپولیس عجله کرد و باید فرصت بیشتری به مانوئل می داد تا کارش را انجام دهد.

 

 

مدافع سابق پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من شأن پروین در این ماجرا حفظ نشد، پرسپولیس در حال حاضر نیاز به آرامش دارد تا بازیکنانش به هماهنگی و آمادگی کامل برسند. اگر از الان به حاشیه بروند، مثل فصل قبل می شوند.

همه دیدند که فصل قبل چه بلایی سرپرسپولیس آمد و این اتفاق نباید دوباره تکرار شود چون پرسپولیس امسال بازیکنان خوبی دارد و می تواند نتیجه بگیرد.

 

شاهرودی در پایان گفت: گهر زاگروس نشان داده که تیم خوبی نیست و فصل را اصلا خوب شروع نکرده است و البته آنها هم فرصت می خواهند چون کارشان را دیرتر از پرسپولیس شروع کردند و هنوز به آمادگی نرسیده اند و به همین دلیل 2 بازی اول لیگ را باخته اند.

 

گهر زاگرس با توجه به شرایطی که دارد، همه توان و قدرتش را مقابل پرسپولیس خواهد گذاشت اما بازیکنان پرسپولیس باید باهوش عمل کنند تا حداقل این بازی را ببرند و به اوضاع خود در جدول سروسامان بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)