در واکنش به سنگ پرانی هواداران گهر

مرجع خبری پرسپولیس : مدیر حقوقی و رئیس کمیه انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر اتفاقات شب گذشته از سوی هواداران گهر، توسط تماشاگران ما اتفاق می‌افتاد از صحنه روزگار لغو می‌شدیم.

 

محمود سالار‌کیا پس از اتفاقات بازی شب گذشته پرسپولیس و گهر لرستان اظهار داشت:

 

خدا را شکر می‌کنم در جایگاهی که شب گذشته بازی را می دیدیم خود حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی نیز حضور داشت اما واقعا کارهای دیشب درست بود؟ من به شما قول می‌دهم اگر حتی قسمتی از کارهای شب گذشته هواداران گهر را هواداران پرسپولیس انجام می‌دادند ما را از صحنه روزگار محو می‌کردند.

 

وی افزود: من در حین بازی به آقای حسن‌زاده گفتم من و شما هر دو نفر قاضی هستیم. آیا این سنگ‌پرانی‌ها و فحاشی‌ها درست است؟ در همین لحظه بود که یک تکه سیمان بزرگ در جایگاه ویژه در یک وجبی پسر من فرود آمد که باور کنید خدا فقط به پسرم رحم کرد چون اگر اتفاقی می‌افتاد نمی‌دانستم جواب خانواده‌ را چه باید بدهم.

 

سالارکیا ادامه داد: ما انتظارمان از هواداران خوب و خونگرم گهر این بود که حداقل در این بازی که میزبانند میهمان‌نوازی خوبی داشته باشند اما این روش درست نیست. امیدوارم که پرخاشگری‌ها و الفاظ بسیار بد را دیگر در بین این هواداران نبینیم.

 

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: جالب اینکه مدیران این باشگاه نیز تحت تاثیر قرار گرفته بودند و در جایگاه ویژه کارهای عجیب انجام می‌دادند. من امیدوارم همه این موارد را آقای حسن‌زاده دیده باشد.

 

وی در خصوص اشتباهات داوری نیز گفت: اشتباه داوری جزئی از فوتبال است. چقدر درباره پرسپولیس در این باره اشتباه شده و ما نامه نوشتیم اما فایده‌ای نداشت اما این اتفاقات اصلا در شان و شئون هواداران گهر نبود ولی خوشبختانه هواداران ما روز گذشته بسیار عالی و خوب کار کردند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)