مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی پرسپولیس اعتقاد دارد اگر دروازه‌بان این تیم اشتباه نمی‌کرد شاید بازی مقابل گهر با نتیجه تساوی به پایان نمی‌رسید.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ رضا وطن‌خواه در مورد دیدار پرسپولیس برابر گهر دورود گفت: پرسپولیس نتیجه خوبی نگرفت. باید قبول کنیم تیمی که انگیزه بیشتری دارد نتیجه می‌گیرد.

 

نمی‌خواهم توجیه کنم اما تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند سعی می‌کنند بهترین عملکرد خود را داشته باشند و با انگیزه بسیار زیادی به میدان می‌آیند.

 

وی افزود: پرسپولیس وقتی گل اول را به ثمر رساند باید به حملات خود ادامه می‌داد و با زدن گل‌های بیشتر به پیروزی برسد اما این موضوع در تیم دیده نشد و به نظر می‌رسید بازیکنان می‌خواستند با همان یک گل نتیجه را به پایان برسانند. مثل بازی با فجر دیدیم که در وسط میدان پرسپولیس بازی را از دست داد و در درگیری‌های یک به یک بازیکنان ضعیف عمل کردند. شاید پرسپولیسی‌ها در تمرینات پیش فرض فشار زیادی به بدن‌هایشان آوردند و به همین خاطر هنوز از زیر فشار بدنسازی خارج نشدند و به نوعی ضعف جسمانی دارند.  به همین دلیل به نظر می‌رسد که نمی‌توانند در طول 90 دقیقه دوندگی زیادی داشته باشند.

 

وطن‌خواه در مورد اینکه آیا عملکرد پرسپولیس نسبت به بازی قبل بهتر شده بود، گفت: پرسپولیس با تغییرات زیادی نسبت به بازی قبل وارد میدان شد. در این دیدار با دو فوروارد بازی می‌کرد و پولادی به پست اصلی‌اش که هافبک است، برگشته بود.

 

وی ادامه داد: در فوتبال معمولا ضعیف‌ترین بازیکن نقش آفرین است. دروازه‌بان هم متاسفانه در این بازی نقش آفرین ظاهر شد و اگر اشتباه نمی‌کرد شاید بازی با نتیجه تساوی به پایان می‌رسید. قصد توجیه نتیجه بازی را ندارم. به هر حال فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد. من امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های آینده بتواند عملکرد بهتری داشته باشد. در هر صورت از دست دادن 5 امتیاز در سه مسابقه برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود اصلا خوب نیست.

 

عضو کمیته فنی در مورد حضور هواداران در این مسابقه عنوان کرد: من دلم فقط برای هواداران می‌سوزد. در آن 10 سالی که خودم فوتبال بازی می‌کردم و در پرسپولیس حضور داشتم فقط به خاطر هواداران به میدان می‌رفتم و تمام انگیزه ما برای کسب پیروزی، تماشاگران بودند.

 

وطن‌خواه در ارتباط با جلسه کمیته فنی که روز قبل از بازی در هتل محل استقرار تیم برگزار شد، تاکید کرد: جلسه خوبی بود و دوستان نظر خود را بیان کردند. کمیته فنی حکم عصا را برای سرمربی دارد. ما به هیچ وجه قصد دخالت در کار مربی را نداریم و این اجازه را به خودمان نمی‌دهیم که در کوچک‌ترین مسائل هم بخواهیم در کار مربی دخالت کنیم مگر اینکه سرمربی از ما نظر بخواهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)