مرجع خبری پرسپولیس : محسن بنگر معتقد است پرسپولیس فقط با اتفاقات عجیب فوتبال نتوانست مقابل گهر درود به برتری برسد و حریف با خوش‌شانسی یک امتیاز گرفت.


بنگر حرف‌هايش را در مورد تساوي با گهر اينگونه آغاز مي‌كند: ما در نيمه دوم خيلي خوب بازي كرديم و سوار بر بازي بوديم. واقعا نمي‌دانم چطور موقعيت‌هاي ما تبديل به گل نشد.

 

حتي در تمرينات هم نمي‌توان ديد كه يك تيم اين قدر موقعيت گل از دست بدهد و فقط يك توپ روي دروازه‌اش بيايد و تبديل به گل شود.

بنگر در پاسخ به اين سوال كه به نظر تو مشكل پرسپوليس چيست می‌گوید: « باور كنيد من نمي‌دانم مشكل پرسپوليس چيست و تا حالا در چنين موقعيتي گير نكرده بودم. در اين مورد بايد كادر فني و همچنين كميته فني صحبت كند ولي حداقل در مورد اين بازي بايد بگويم كه ما مشكل خاصي نداشتيم و به طرز عجيبي موقعيت‌هاي گلزني را از دست داديم. باور كنيد كه من تا حالا نديده بودم كه يك تيم اينقدر موقعيت گل از دست بدهد و بدشانسي ما اين بود كه گهر يك توپ روي دروازه آورد و آن را تبديل به گل كرد.»

از بنگر در مورد اشتباه شهاب گردان در اين بازي سوال مي‌كنيم كه او می‌گوید: «هر بازيكني ممكن است اشتباه كند و نبايد فقط تقصير را گردن يك نفر انداخت. در ضمن بايد بگويم توپ‌هاي ليگ برتر خيلي بد است و با اين توپ‌ها اصلا نمي‌توان فوتبال بازي كرد. حتي يك پاس ساده هم نمي‌توان داد و بايد هر لحظه منتظر باشيم تا توپ پله شود و مسيرش تغيير كند.»

بنگر در پاسخ به اين سوال كه قبول داري اگر پرسپوليس 10 نفره نمي‌شد راحت به پيروزي مي‌رسيد مي‌گويد: «ما اگر 8 نفره هم مي‌شديم بايد گهر را مي‌برديم ولي متاسفانه بدشانسي آورديم. الان مدام مي‌گويم كه هفته بعد همه چيز درست مي‌شود ولي به معناي واقعي بايد ببريم و ديگر هيچ چاره‌اي جز برد نداريم. الان همه تيم‌ها در حال امتياز جمع كردن هستند و اين اصلا خوب نبود كه ما در ورزشگاه آزادي در 2 بازي 5 امتياز از دست داديم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)