مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد مشکلات این تیم موقت است.

 

ابراهیم آشتیانی در مورد توقف پرسپولیس برابر گهر گفت: پرسپولیس در این دیدار با تغییراتی به میدان آمد. بخشی از این تغییرات خوب بود اما می‌تواند باز هم تغییراتی در ترکیب به وجود آید.

 

پرسپولیس در ابتدای بازی روند خوبی داشت، گل اول را به ثمر رساند و می‌توانست باز هم به گل‌های بعدی دست یابد. بازیکنان 4-5موقعیت صد در صد را به راحتی از دست دادند و اگر این توپ‌‌ها گل می‌شد، روند مسابقه به نفع پرسپولیس تغییر می‌کرد.

 

وی افزود: تیمی که یک بر صفر جلو است روی لبه تیغ حرکت می‌کند. تیمی که جلو است استرس این را دارد که گل نخورد و تیمی که عقب است تلاش بیشتری می‌کند به گل تساوی دست یابد. پرسپولیس باید گل‌های بیشتری می‌زد تا گرفتار این مشکل نشود.

 

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: تیم خوبی داریم که 6-7بازیکن آن در تیم ملی بازی می‌کنند، ژوزه اگر بتواند زودتر خصوصیات بازیکنان را بشناسد پیش‌بینی من این است که تا هفته پنجم و ششم تیم بتواند به شرایط خوبی دست پیدا کند.

 

آشتیانی اظهار داشت: به نظر من نوری در پست هافبک دفاعی نمی‌تواند عملکرد چندان خوبی داشته باشد و هرچه جلوتر بیاید بهتر است، پولادی هم در کارهای دفاعی قوی‌تر است. این موضوع هم به همان برمی‌گردد که ژوزه هنوز به شناخت کاملی نرسیده است. برخی از بازیکنان در تمرینات خوب هستند اما در بازی بد عمل می‌کنند. عکس این موضوع هم وجود دارد و برخی در تمرینات بد هستند اما در مسابقه عملکرد خوبی ارائه می‌کنند. عاشوری باید به ژوزه مشاوره دهد تا هر چه زودتر به شناخت کامل‌تری از پرسپولیس برسد.

 

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس پیشرفتی نسبت به هفته‌های قبل داشت یا نه تاکید کرد: پرسپولیس خیلی از دو بازی‌ ابتدایی بهتر عمل کرد، 4-5موقعیت گل داشت که آنها را خراب کرد و اگر دروازه‌بان تیم اشتباه نمی‌کرد شاید تیم با پیروزی زمین را ترک می‌کرد. البته اتفاق پیش می‌آید، گردان می‌توانست توپ را رد کند و آن حمله‌ای نبود که بخواهد به گل تبدیل شود.

 

آشتیانی با اشاره به حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: تماشاگران خون دل می‌خورند و دوست دارند تیمشان نتیجه بگیرد. تماشاگران انتظار ندارند تیمشان بازی‌ها را با باخت و مساوی شروع کنند. امیدوارم این مسأله حل شود تا هواداران امید خود را از دست ندهند.

 

آشتیانی در مورد اینکه پرسپولیس در همین ابتدا امتیاز از دست داده گفت: این مشکلات موقت است. اینکه ما در ابتدای فصل امتیاز از دست بدهیم بهتر است از اینکه در اواخر فصل با مشکلات روبرو شویم. تیم درست می‌شود. ما بازیکنان خوبی داریم و از مربی خوبی بهره می‌بریم. پرسپولیس در تمرینات روی حفظ توپ و بازی یک ضرب دو ضرب تکیه می‌کند اما در زمین هنوز نتوانسته این مسأله را پیاده کند. این نشان می‌دهد که تیم به زمان نیاز دارد.

 

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم تا هفته پنجم و ششم پرسپولیس باید به این هماهنگی دست یابد. اگر این اتفاق نیفتاد مشخص می‌شود مشکلی وجود دارد. پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و سرمربی تیم هم یک مربی نامدار و بزرگ است. تیم به طور طبیعی باید تا هفته پنجم و ششم به هماهنگی برسد و اگر اتفاق نیفتاد معلوم است که مشکلاتی وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)