مرجع خبری پرسپولیس : کمیته اقتصادی باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

 

نمایندگان و کارگزاران بیمه ایران می توانند با انعقاد قرارداد همکاری با باشگاه پرسپولیس نسبت به ارائه خدمات بیمه نامه بدنه و شخص ثالث به کارکنان و هواداران باشگاه پرسپولیس اقدام نمایند.

 

در این اطلاعیه که در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت، آمده است؛ با توجه به قرارداد منعقد شده بین شرکت بیمه ایران و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در نظر است تا کلیه شرکت های بیمه اعم از نمایندگی ها و کارگزاران خدمات بیمه ای وابسته به بیمه ایران بتوانند نسبت به صدور بیمه نامه بدنه و شخص ثالث برای کارکنان و هواداران باشگاه پرسپولیس در سطح کشور اقدام کنند.

 

این نمایندگی ها و کارگزاری ها می توانند با اعلام آمادگی خود، طی قراردادی با باشگاه پرسپولیس همکاری خود به منظور استفاده از امکانات این باشگاه را آغاز نمایند.

 

دکتر فرهاد بیاشاد معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس نیز در این ارتباط گفت: بر اساس این همکاری که با شرکت بیمه ایران شکل گرفته است، نمایندگان و کارگزاران خدمات بیمه ای وابسته به بیمه ایران می توانند با عقد قرارداد همکاری با باشگاه پرسپولیس، به عنوان عاملیت مجاز ارایه خدمات به هواداران پرسپولیس شناسایی شوند. از سوی دیگر طبق توافق های صورت گرفته با شرکت بیمه ایران؛ هواداران پرسپولیس از تخفیف های ویژه حتی در بیمه شخص ثالث برخوردار می شوند.

 

نحوه شناسایی هواداران پرسپولیس برای این شرکت ها هم برخورداری از کارت های هواداری است که با استفاده از این تخفیف ها بیشتر از هزینه ای که برای دریافت کارت هواداری خواهند کرد به دست می آورند.

 

گفتنی است؛ طبق اطلاعیه کار گروه امور اقتصادی و بیمه باشگاه پرسپولیس نمایندگان و کارگزاران خدمات بیمه ای وابسته به بیمه ایران که متقاضی هستند می توانند از طریق شماره تماس های 22244290 – 22245390 و شماره فاکس 22245164 اقدام لازم را به عمل آورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)