مرجع خبری پرسپولیس : وقتي گل زد خوشحال‌تر از هميشه بود. سمت تماشاگران رفت و شادي‌اش را با پرسپوليسي‌هاي دو آتشه تقسيم كرد.

 

كريم انصاري‌فرد در روزي كه پرسپوليس با گهر مساوي كرد نخستين گل خود را به ثمر رساند تا به تمام حرف و حديث‌ها پايان دهد. آقاي گل با اين گل پاسخ محكمي به تمام انتقادها داد، او حالا مي‌تواند بدون استرس براي پرسپوليس بازي كند و گل بزند.

 

آقاي گلي منتظر كريم است البته خودش مي‌گويد هنوز زود است از كفش طلا و قهرماني در ليگ حرف زد.

 

وقتي بازيكني به تيم جديد مي‌رود نخستين گل برايش خاطره‌انگيز مي‌شود. تو بعد از گل به گهر خيلي خوشحال بودي، خوشحال‌تر از هميشه. اين موضوع ارتباط داشت به نخستين گلت با پيراهن پرسپوليس؟
‌‌‌ دقيقا همينطور است. شرايط پرسپوليس با بقيه تيم‌ها فرق مي‌كند و اگر چند بازي گل نزني شرايط سخت مي‌شود. خدا را شكر پاي من به گلزني باز شد تا تمام حرف و حديث‌ها تمام شود. متاسفانه بعد از بازي مقابل فجر و در حالي كه تنها دو هفته از بازي‌ها گذشته بود بعضي‌ها بي‌انصافي كردند و مدام نوشتند كريم انصاري‌فرد افت كرده و گل نمي‌زند. شروع كرده بودند به زدن اين حرف‌ها اما خوشحالم كه توانستم گل بزنم و هواداران را خوشحال كنم.

شادي‌ات را هم با هواداران تقسيم كردي…
‌‌‌ از همان دقيقه‌اي كه وارد زمين شديم تا گرم كنيم تماشاگران لطف داشتند و من را تشويق كردند. خودم احساس كردم از بس گفته‌اند انصاري‌فرد به خاطر پول به پرسپوليس ‌آمده، اين موضوع روي هواداران هم تاثير گذاشته اما آنها به من لطف كردند، به شايعه‌ها توجهي نكردند و از اول بازي مرا مورد تشويق قرار دادند. به همين خاطر شادي‌ام را با آنها تقسيم و گلم را تقديم به 70 هزار پرسپوليسي حاضر در ورزشگاه و طرفدار واقعي اين تيم مي‌كنم.

اين گل باعث شد تا فشارها از روي دوش تو برداشته شود. موافقي؟
‌‌‌ دقيقا. طبيعي است در پرسپوليس اگر گل اول را بزني فشارها كمتر مي‌شود. همين موضوع استرس را مي‌كشد و به بازيكن اعتماد به نفس مي‌دهد. اين اتفاق‌ها براي من هم افتاد و خوشحالم كه اولين گلم را براي پرسپوليس زدم.

البته مي‌توانستي گل‌هاي بيشتري هم بزني ولي مدافعان گهر اين اجازه را به تو ندادند…
‌‌‌ يك صحنه دريبل كردم و تا آمدم به قاضي پاس بدهم مدافع گهر تكل كرد. يك موقعيت هم بود كه توپ را استپ كردم و با تمام قدرت شوت زدم اما 4 بازيكن گهر در يك گله جا بودند و اجازه ندادند توپم راهي دروازه شود.

مقابل گهر يك صحنه حساس هم ساختي. جايي كه كلونيجا را دريبل كردي و او با دستش توپ را گرفت اما داور پنالتي نگرفت. واقعا پنالتي بود يا نه؟
‌‌‌ شك نكنيد پنالتي بود. به قول فردوسي‌پور دست دفاع بسته نبود و داور بايد صددرصد پنالتي مي‌گرفت.

 

اين مساوي در آينده به ضرر پرسپوليس تمام نمي‌شود؟
‌‌‌ چرا ولي اول فصل است و زياد نمي‌توان از تيم‌ها ايراد گرفت. ما روز به روز بهتر مي‌شويم و از اين به بعد ديگر نخواهيد ديد كه امتياز از دست بدهيم.

تو هم مثل بقيه بازيكنان معتقدي كه تنها گردان در كسب تساوي مقصر نبود؟
‌‌‌ موافقم كه همه مقصريم نه تنها شهاب گردان. درباره اشتباه شهاب هم فكر مي‌كنم توپ‌هاي بازي كمي دردسرساز است. بازي قبلي كه من ضربه سر زدم جهت توپ تا آخرين لحظه روي هوا جابجا شد. حتي بازي قبلي كه گردان توپ را بلند به زمين فجر فرستاد مدافع اين تيم اشتباه كرد. به نظرم يكي ازدلايل اشتباه گردان توپ بازي بود كه روي هوا تغيير جهت داد. ضمن اينكه تازه دو هفته است مربي گلري براي شهاب آمده و او واقعا كم تمرين كرده. در اينكه گردان دروازه‌بان شايسته‌اي است شكي ندارم و مطمئنا در بازي‌هاي بعدي دروازه پرسپوليس را بيمه خواهد كرد.

رويانيان و فتح‌ا…‌زاده هم آشتي كردند. حتما اين خبر را شنيدي؟
‌‌‌ هميشه اول فصل اين بحث‌ها وجود دارد اما در پايان اين بازيكنان هستند كه ضرر مي‌كنند. رويانيان و فتح‌ا…‌زاده آشتي كردند، دعوايش براي من ماند. به نظرم ديگر كش دادن اين موضوع درست نيست و بايد تمركزمان را بگذاريم روي بازي‌هاي پرسپوليس تا روزهاي موفقي را پشت‌سر بگذاريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)