مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس گفت: در بازی‌های تدارکاتی یکی از بازیکنان اصلی بودم اما نمی‌دانم چرا اکنون در لیست ۱۸ نفره جایی ندارم.

 

هادی نوروزی در پاسخ به این سؤال که چرا در سه بازی گذشته جایی در لیست 18 نفره پرسپولیس نداشته گفت:  نمی‌دانم باید چه بگویم. باتوجه به اینکه در بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس جزو نفرات اصلی بودم نمی‌دانم چرا در بازی‌های لیگ جزء 18 نفر نیستم.

 

وی ادامه داد: حتما دلیلی دارد که ژوزه این تصمیم را گرفته اما من در تمرینات سعی می‌کنم بهترین عملکردم را همیشه به نمایش بگذارم و بعید می‌دانم کم کار باشم. باید تمام تلاشم را انجام دهم که ابتدا در لیست 18 نفره پرسپولیس قرار بگیرم و بعد برای حضور در ترکیب اصلی بجنگم.

 

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اگر همین روند طی شود تکلیف چه خواهد شد گفت: اگر همین باشد فوتبال من پسرفت خواهد کرد اما فعلا صبر و تحمل می‌کنم و تابع نظر ژوزه و باشگاه هستم.

 

نوروزی درباره سه بازی گذشته پرسپولیس تصریح کرد: زود است درباره پرسپولیس قضاوت کنید. تیم ما تازه از مرحله بدنسازی بیرون آمده و بدن‌ها کمی سنگین است و به همین دلیل شادابی لازم را ندارد. باید در هفته‌های آینده بهتر شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)