مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که ژوزه نیاز به زمان دارد و باید از این مربی حمایت کرد.

 

افشین پیروانی اظهار داشت: بسیار متاسف هستم حرف‌هایی که درون خانواده و در کمیته فنی پرسپولیس زده شده به بیرون درز پیدا کرده و این اصلا کار قشنگی نیست. می‌دانم این کار چه کسی است.

 

پس از این اتفاق یکی از پیشکسوتان پرسپولیس به طرفداری از یکی از اعضا درباره من صحبت‌هایی کرده که من در شأن خودم نمی‌بینم جواب او را بدهم. به همین دلیل از طریق وکیلم در دادسرای عمومی شکایتی را تنظیم کردم تا ایشان منتظر پاسخ توهین‌آمیز خود باشد. من منتظر این آقا در دادگاه هستم.

 

وی درباره بازی پرسپولیس و گهر گفت: متاسفانه پرسپولیس روی یک اشتباه فردی برد را با مساوی عوض کرد. تیم از لحاظ روحی و روانی باید تقویت شود و شاید یک روانشناس نیز به درد تیم بخورد اما هواداران بدانند این آخرین مساوی و نتیجه پرسپولیس در لیگ برتر نیست و باید صبور باشند.

 

پیروانی عنوان کرد: مربی آمده و با تلاش رویانیان هزینه‌هایی نیز انجام شده و باید از او حمایت کرد. فوتبال برد و باخت دارد و مربی نیاز به زمان. این تیم بازیکنان خوبی دارد  و اگر چه در هافبک دفاعی می‌توانست بهتر عمل کند اما همین موجودی هم خوب است.

 

عضو کمیته فنی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است شما یا یک نفر دیگر به کادر فنی پرسپولیس اضافه شوید گفت: این مسائل شایعه است. در حال حاضر عضو کمیته فنی پرسپولیس هستم اما همیشه طرفدار و هوادار پرسپولیس خواهم بود. به دنبال هیچ هدفی نیستم، با افتخار سرم بلند است و به عنوان کاپیتان سابق و بازیکنی که در پرسپولیس به عشق هواداران توپ زده و از هیچ تلاشی هم دریغ نکرده در بازی‌های این تیم به ورزشگاه می‌روم تا تیمم را تشویق کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)