مرجع خبری پرسپولیس : اظهارات اخیر علی پروین بر علیه مهدی مهدوی کیا و مهرزاد معدنچی در جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس واکنش این دو بازیکن را به همراه داشته است:

 

مهرزاد معدنچی با بیان اینکه اولین بار خود پروین او را به پرسپولیس آورد، می گوید: “لطف پروین سال هاست که شامل حال من می شود!” 

 

 

* حتما به گوش شما هم رسیده که پروین در جلسه اخیر کمیته فنی به خاطر جذب شما و مهدوی کیا از رویانیان انتقاد کرده است؟

_ بله شنیدم و با آقا مهدی هم در این خصوص صحبت کردم. حرفی در این مورد ندارم چون پروین برای من و اهالی فوتبال قابل احترام است، اولین بار هم خودش من را به پرسپولیس آورد و حالا شرایطی به وجود آمده که با حضور من مخالفت می کند، فقط از پروین ممنونم که لطفش در این سال ها همیشه شامل حال من شده است!

 

* خیلی ها هنوز داستان قدیمی شما و پروین را فراموش نکردند، زمانی که او بعد از هر باخت پرسپولیس می گفت تقصیر معدنچی بود!

_ بله؛ این صحبت های پروین علیه من فراموش نشدنی است. الان هم از صحبت هایی که در مورد من گفته ناراحت هستم ولی برایش آرزوی موفقیت می کنم چون پروین برای من قابل احترام است، لطف او همیشه شامل حال من شده و مطمئن باشید از این به بعد هم خواهد شد!

 

* صحبت های پروین در روحیه و انگیزه شما هم تاثیرگذار بود؟

_ من از این صحبت ها خیلی ناراحت شدم اما مطمئن باشید انگیزه ام برای درخشش در ترکیب پرسپولیس چند برابر شد. خدا شاهد است هنوز در مورد مسائل مالی با رویانیان صحبت نکردم و هدف و انگیزه ام فقط این است که بازیکن موثری برای پرسپولیس باشم.

 

* چه زمانی به ترکیب پرسپولیس می رسی؟

_ مدت ها است تمرینات انفرادی را دنبال می کنم اما مدت سه هفته است که تمرینات تیمی را آغاز کرده ام. احتیاج به زمان دارم تا به شرایط ایده آل برسم و انشالله بعد از بازی با صبا که لیگ دو هفته تعطیل است از هر لحاظ آماده مسابقه می شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)