مرجع خبری پرسپولیس : مانوئل ژوزه اعتقاد دارد 10 روز استراحت در ابتدای فصل برای ملی پوشان پرسپولیس کافی نبوده و شرایط بدنی آن ها را تحت تاثیر قرار داده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ نمایش پرسپولیس مقابل گهر به ویژه در 30 دقیقه نخست نیمه دوم با آنچه سرخپوشان در دو هفته ابتدای لیگ به نمایش گذاشته بودند کاملا متفاوت بود.

 

 

نکته ای که حسین ماهینی هم پس از درخشش مقابل گهر به آن اشاره کرده است: «در بازی های قبلی شرایط بدنی ام اجازه نفوذ و اجرای دستورات ژوزه را نمی داد.»

 

 

سرمربی پرتغالی پرسپولیس اعتقاد دارد ملی پوشان این تیم توانایی های زیادی دارند و به دلیل مشکلات جسمانی هنوز نتوانستند با حداکثر توان در خدمت پرسپولیس باشند. او وقتی متوجه شد ملی پوشان بعد از بازی با قطر فقط 10 روز به استراحت پرداخته اند به دستیارانش گفته بود این موضوع اصلا منطقی نیست.

 

ژوزه لیونل مسی را مثال زد که بعد از یک ماه استراحت مطلق به تمرینات بارسلونا اضافه شد و حتی کمی هم دچار اضافه وزن بود ، یا بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا که بعد از قهرمانی در یورو یک ماه استراحت کردند و به تازگی در تمرینات تیم هایشان حاضر شدند.

 

ژوزه اعتقاد دارد یک بازیکن حرفه ای در طول یکسال باید یک ماه کامل را استراحت کند و از آنجایی که این فرصت برای ملی پوشان پرتعداد پرسپولیس مهیا نشد، از مربی بدنسازش خواسته تا شادابی و طراوت را هر چه زودتر به این نفرات بازگرداند. اتفاقی که به نظر می رسد در تعطیلی دو هفته ای لیگ بعد از بازی با صبا برای سرخپوشان رخ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)